Smrteľnú nehodu vo Washingtone, ktorá v apríli tohto roku pripravila o život motocyklistu, spôsobila Tesla, ktorá bolo v režime „plnej autonómnej jazdy“. Vyšetrovatelia z Washingtonskej štátnej hliadky potvrdili, že Tesla Model S z roku 2022, ktorá sa stala súčasťou smrteľnej nehody, bola v režime autonómneho riadenia zo záznamníka údajov o udalostiach.
Tesla
Tesla predstavila návrh svojej pripravovanej Semi Factory na stavbu elektrických návesov vedľa Gigafactory Texas v Nevade. Tesla Semi zaznamenala niekoľko významných oneskorení, prvýkrát bol program predstavený v roku 2017, prvé modely sa mali na trh dostať v roku 2020, no do výroby sa oficiálne dostal až koncom roka 2022.

CEO Tesly Elon Musk tvrdí, že samoriadenie tesiel bez dozoru príde zrejme do konca roka, resp. na budúci rok takmer určite. To však tvrdil už dávno. Počas oznámenia o zárobkoch Tesly v 2Q Musk opäť tvrdil, že Tesla sa blíži k míľniku plne autonómnej jazdy bez dozoru vo svojich autách. Tentokrát však verí, že sa to určite stane v najbližších piatich mesiacoch. „Bol by som šokovaný, keby sa nám to nepodarilo budúci rok. Budúci rok sa mi zdá vysoko pravdepodobný,“ povedal.
Elon Musk verí, že Tesla začne vyrábať Optimus do budúceho roka. „Tesla bude mať budúci rok skutočne užitočné humanoidné roboty v nízkej produkcii pre interné použitie Tesly a dúfajme, že vysokú produkciu pre iné spoločnosti v roku 2026,“ napísal Musk v príspevku X.
Tesla uviedla na trh dva nové doplnky pre Cybertruck: štít dverí batožinového priestoru a sedadlá, ktoré sa pripevňujú k dverám batožinového priestoru. Prvým novým doplnkom je štít dverí batožinového priestoru. To je obzvlášť užitočné pri preprave bicyklov v posteli Cybertrucku. Druhým novým príslušenstvom Cybertruck je jumpseat, ktorý sa pripevňuje k zadným dverám.

Sam Charlwood z austrálskeho kanála YouTube carsales.com.au postavil Teslu Model 3 Performance a Ioniq 5 N autá na trať, aby ich porovnal. Ioniq 5 N má dva elektromotory s výkonom 478 kW a krútiacim momentom 770 Nm. Model 3 Performance sa môže spočiatku javiť ako menej výkonný s výkonom 343 kW a krútiacim momentom 740 Nm, ale je oveľa menší, aerodynamickejší. Jeho 82 kWh batéria dokáže zrýchliť z 0 na 100 za 3,1 s, Ioniq 5 N to dokáže za 3,4 s.
Kanál for Mountain Pass Performance otestoval Rivian R1T a Tesla Cybertruck na drsnej poľnohospodárskej pôde a iných cestách. Cybertruck je pre tento disk nastavený do režimu Baja. Rivian bol testovaný v režime Drift aj Rally. Ani jedno však nebolo ideálne pre tento jazdný scenár pri pokuse o driftovanie v ostrých zákrutách s nízkou trakciou.
Mnohí majitelia Tesly tvrdia, že ostali uväznení vo vnútri svojich elektromobilov po tom, čo stratili energiu, stalo sa, že tam ostalo uväznená aj batoľa. YouTuber TeslaInventory, ktorý na svojom kanáli zverejňuje videá o svojich skúsenostiach s Teslami tvrdí, že predné dvere Tesly Model S budú stále fungovať, aj keď auto stratí energiu, ale zadné nie.