Reklama

Toto je gravel ako sa patrí a ešte je aj na elektrinu!

Zdroj | Ridley
Michal Sobek
Zdroj | Ridley
Zdroj | Ridley

Belgická spoločnosť Ridley sa doteraz venovala len výrobe klasických bicyklov, ale keďže musí ísť s dobou elektrifikácie, tak predstavila svoj prvý e-bike E-Grifn.

Typovo ide o gravel, teda si berie to najlepšie z cestných aj horských modelov a dá sa povedať, že je najuniverzálnejší. Môžete na ňom jazdiť každý deň do práce a cez víkend si s ním vyjsť niekde do terénu.

Obsah pokračuje pod reklamou

Ridley E-Grifn sa ponúka v piatich veľkostiach rámu, a to XS, S, M, L a XL a ďalej v troch farbách, teda bielej, čiernej a zelenej. Geometria e-biku je niekde medzi cestným a gravel modelom. Maximálna šírka pneumatík môže byť až 42 mm.

Výrobca však neprezradil celkovú hmotnosť tohto modelu, očakáva sa však, že bude nižšia ako 14 kilogramov. Je však pravdepodobné, že dokonca to bude tesne nad 11 kilogramov, čo ocení určite každý.

Pozrite si

Dočkáme sa konečne bezpečnejších e-bikov z Číny?

Na pohon tento e-bike využíva motor Mahle X20, ktorý je jedným z najľahších motorov na trhu, pretože jeho hmotnosť je len 1,37 kilogramu. Jeho nominálny výkon je 250 W a krútiaci moment je na úrovni 55 Nm. Maximálna rýchlosť je kvôli európskej legislatíve obmedzená na 25 km/h.

V ráme je integrovaná batéria s kapacitou 350 Wh, ale výrobca nikde neuvádza hodnoty dojazdu. Batériu je možné doplniť o rozširovať dojazdu s kapacitou 171 Wh, ktorý sa zasadí do miesta na fľašu.

Zdroj | Ridley

Na záver len treba dodať, že ide skutočne o veľmi dobre vybavený gravel e-bike, za ktorý si nechá výrobca aj zaplatiť. Cena je stanovená od 5 499 eur. Cena však môže stúpať v závislosti od zvolených komponentov. To je približne dvojnásobok oproti modelu Grifn bez motora a batérie.

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.