Reklama

TopTatra banka zavádza nové bezpečnostné opatrenie: Klienti si vedia rýchlo a jednoducho overiť, či im volá skutočný pracovník Tatra banky alebo podvodník. V čase volania z banky príde klientovi do mobilnej aplikácie Tatra banka alebo do internet bankingu automatické Oznámenie o volaní s jedinečným kódom. Na ten sa má klient volajúceho spýtať a nehovoriť mu ho. Ak ho volajúci nevie alebo povie nesprávny, pravdepodobne ide o podvodníka a taký hovor je potrebné okamžite ukončiť. Hovor je potrebné ukončiť vždy aj v prípade, že klient takýto kód nedostane vôbec alebo ho dostane mailom, do SMS alebo cez akýkoľvek iný komunikačný kanál.

Zobraziť celú správu
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.