Reklama

Spotify rástlo oveľa viac, ako sa očakávalo, ale stále je v strate. V 2Q 2023 zaznamenala spoločnosť 27 % nárast MAU (aktívnych používateľov) a je to historické maximum pre streamovacieho giganta. Aj keď sa nie všetci noví používatelia prihlásili do prémiového účtu, Spotify malo rekordný štvrťrok, pokiaľ ide o čísla predplatiteľov Premium. Privítalo 10 miliónov platiacich používateľov a medziročne vzrástol počet predplatiteľov o 17 %. Napriek masívnemu prílevu nových používateľov Spotify stále prichádza o značné peniaze. Celkové príjmy za toto obdobie sú 3,2 miliardy eur, čo je o 11 % viac ako v minulom roku. Vykázalo však aj upravenú prevádzkovú stratu vo výške 112 miliónov eur.

Zobraziť celú správu
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.