Reklama

Tatra banka zaznamenala zvýšený výskyt podozrivej e-mailovej komunikácie, ktorej cieľom je získať citlivé údaje klientov. Ide o podvodné konanie nazývané phishing. Banka preto vydáva nasledovné upozornenie: „Tatra banka nikdy od klientov nežiada overenie ich osobných a bankových údajov takýmto spôsobom. To sa týka tak e-mailovej, ako aj telefonickej komunikácie. Odporúčame na e-mail neodpovedať ani neklikať na jeho prílohy alebo linky. Ak už klienti zadali na podvodnej stránke svoje aktuálne údaje, odporúčame, aby neodkladne kontaktovali call centrum a požiadali o blokovanie PID a platobných kariet.“ Viac informácií na stránke Tatra banky.

Zobraziť celú správu
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.