Reklama

O2 vydalo stanovisko k výpadku služieb v oblasti roamingu a volaní do zahraničia, ktorým sa zákazníkom ospravedlňujú za vzniknuté problémy. Následkom tohto výpadku majú zákazníci O2 Slovensko a O2 Česká republika problémy s prihlásením sa do siete lokálneho operátora v roamingu a nemôžu realizovať prichádzajúce, odchádzajúce hovory, SMS, MMS ani využívať dátové služby. Zároveň nie je možné volať zo SR do zahraničia. Výpadok nastal na strane dodávateľa CETIN, s ktorým operátor intenzívne pracuje na odstránení poruchy. „Mrzia nás komplikácie a našim klientom sa veľmi ospravedlňujeme. Riešenie problému je pre nás prioritou a o ukončení výpadku a výsledku budeme informovať,“ píše sa v závere ospravedlňujúceho stanoviska.

Zobraziť celú správu
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.