Slovenský operátori sa navzájom podpichujú. Riaditeľ O2 Peter Gažík si nechal na hlavu nastriekať logo O2 a fotografie uverejnil na svojom Twitter konte s hashtagom #nicniejenemozne, ktorý používa aktuálne Telekom vo svojej reklamnej kampani.
Zevraj #nicniejenemozne. A preto som si dnes z @triadsk odniesol okrem zostrihu aj niečo navyše. #nikdyneprestaneme pic.twitter.com/MMdZFxjkyC
— Peter Gazik (@GazikPeter) March 2, 2016
Telekom však neváhal a reagoval poslaním šampónu proti vypadávaniu siete. Fotografie šampónu na svojom konte na Twitteri uverejnil výkonný riaditeľ Telekomu Dušan Švalek. V príspevku označil aj riaditeľa O2.
@GazikPeter v najlepsej sieti #nicniejenemozne, Vyvinuli sme #4Gsampon.Skusili ho a #nikdyneprestaneme.!Thumbsup 🙂 pic.twitter.com/qzyMitXJEz
— Dusan Svalek (@DSvalek) March 3, 2016