Známy japonský výrobca motocyklov, spoločnosť Yamaha, oslavuje na trhu s e-bikami už tridsaťročnicu. Pri tejto príležitosti predstavuje novú platformu elektronického obchodu pre e-biky. O čo konkrétne pôjde?
Yamaha má naozaj široké spektrum produktov, niektorí ju poznajú hlavne kvôli audio technike, zatiaľ čo iní si jej meno spájajú so svetom motocyklov. Neskôr do svojho segmentu zaviedla aj rastúci potenciál e-bikov, ktoré vyrába už 30 rokov.
Novinka výročia však nie je v podobe nového modelu e-biku, ale ide o úplne novú platformu elektronického obchodu v USA. Platforma elektronického obchodu umožňuje značke spojiť sa s koncovými používateľmi na úplne novej úrovni.
Prostredníctvom novej platformy si môžu jednotlivci prezerať široký výber e-bikov Yamaha, kúpiť si model podľa vlastného výberu a vydať sa k najbližšiemu predajcovi, aby si vyzdvihli svoj nový model.
Drew Engelmann, národný manažér predaja a marketingu spoločnosti Yamaha uviedol, že hoci mnohé spoločnosti môžu ponúkať platformu elektronického obchodu, často zanedbávajú kľúčovú úlohu, ktorú poskytujú ich predajcovia. V Yamahe veria v silu partnerstva a spolupráce s ich predajcami a uvedomujú si, že ich predajcovia zohrávajú dôležitú úlohu v skúsenostiach zákazníkov.
Od roku 1993 predala značka po celom svete viac ako 5,5 milióna e-bikov, čo z nej robí jedného z najväčších výrobcov tohto segmentu na svete. Dnes sa Yamaha naďalej preukazuje ako inovátor v tomto sektore, pričom sa môže pochváliť zaujímavým výberom modelov pre všetky typy jazdcov.
E-biky Yamaha sú na americkom trhu dostupné od roku 2017 a ukázali sa ako vynikajúca voľba pre cyklistov, ktorí jazdia do práce alebo ich využívajú vo voľnom čase a pri športe. Yamaha sa môže pochváliť špičkovou trojročnou zárukou na rám, motor a batériu, ako aj zárukami OEM na komponenty bicyklov od niektorých popredných značiek.