Reklama

Mapy Google sa neprestávajú vylepšovať, po novom ponúknu extra informácie

Zdroj | Mika Baumeister
Michal Sobek
Zdroj | Mika Baumeister
Zdroj | Mika Baumeister

Mapy Google idú rozhodne správnym smerom, pričom sa zdá, že samotná spoločnosť na nich kladie skutočný dôraz. Nová funkcia poteší všetkých, Google sa tak snaží prepojiť aplikáciu so sociálnymi sieťami.

Produktová expertka na firemný profil Google, Krystal Taing, ukázala, ako by firmy mohli integrovať svoje účty sociálnych sietí s firemnými profilmi Google Business Profiles.

Zdroj | Ravi Palwe/Unsplash
Obsah pokračuje pod reklamou

Firemné profily sa aktuálne zobrazujú vo výsledkoch Vyhľadávania a v Mapách, kde danému používateľovi vedia zobraziť skutočne podrobné informácie o danom mieste, vrátane polohy, kontaktných informácií, prevádzkových hodín, hodnotení a fotiek.

Google ale po novom k tomu pridal aj niečo ako digitálny billboard, kde Google automaticky sťahuje najnovšie príspevky z prepojených účtov sociálnych sietí a zobrazuje ich v dolnej časti pod vyhradenou sekciou s názvom Aktualizácie sociálnych médií.

Pozrite si

Mapy Google majú celkom novú funkciu. Obľúbite si ju!

Viac napovedá dokumentácia podpory Google, ktorá tvrdí, že vlastníci firiem môžu prepojiť jeden účet na platforme so svojím firemným profilom, pričom integrácia podporuje prepojenie účtov na Facebooku, Instagrame, LinkedIne, TikToku, Pintereste, YouTube a X.

Zavádzanie tejto novej funkcionality je ale postupné a zatiaľ obmedzené, pretože len niekoľko firiem na niekoľkých trhoch vidí túto možnosť vo svojich firemných profiloch Google. Rozšírenie je však otázka niekoľkých najbližších mesiacov.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.