Určite poznáte automobilku Lamborghini, ktorá produkuje až nebezpečne rýchle autá v ikonickom dizajne. Práve táto značka po 20 rokoch mení svoje logo. Čo tým naznačuje?
Ak ste však čakali extrémne zmeny, tak vás sklameme. Nové logo je však prepracované so zameraním na minimalizmus. Nový znak má stále tvar štítu a jeho celkové rozloženie zostáva úplne rovnaké.
To znamená, že hore je napísaný názov automobilky, pod ním je už tradične býk. Rám štítu je však menší, má plochejší vzhľad. Lamborghini tiež vyvinulo špecifické písmo Automobili Lamborghini, aby ešte viac posilnilo identitu značky.
Automobilka však neprezradila, ktoré auto príde ako prvé s týmto novým logom. Napríklad nový model Revuelto, náhrada za legendárny Aventador, prišiel v minulom roku ešte so starým logom. To môže mať veľkú hodnotu napríklad pre zberateľov, je totiž možné, že toto je práve posledný model so starým logom.
Revuelto je najnovším prírastkom automobilky, ktorý poháňa plug-in hybridný pohon s celkovým výkonom 1 001 konských síl, ktorého hlavnou zložkou je dnes už čoraz menej vídaný 12-valcový motor.
Lamborghini to má aktuálne veľmi dobre rozbehnuté, pričom v najbližších rokoch plánuje až tri nové modely. Prvým by mala byť plug-in hybridná verzia SUV modelu Urus. Tá dostane aj nové dizajnové prvky zvonku aj zvnútra.
Druhý model bude náhradou za Huracán, ktorý má byť menší s 8-valcovým motorom. Navyše sa bude kombinovať aj s elektrickým ústrojenstvom. Tretím by mal byť prvý elektromobil od tejto automobilky. Zatiaľ o ňom takmer nič nevieme, avšak na trh by mal doraziť v roku 2028.