Vyhľadávací gigant Google a značka oblečenia H&M sa spojili, aby vytvorili aplikáciu, ktorá na základe používateľovho životného štýlu navrhne celý šatník.
https://youtu.be/PUlF3rW8flU
Google a Ivyrevel, ktorý patrí pod H&M pracujú na nevšednej aplikácii. Tá bude sledovať používateľove návyky, jeho polohu a mnoho iných informácií. Po týždni mu potom prinesie unikátne oblečenie vytvorené špeciálne pre neho nazývané Data_Dress.
Samotný vonkajší dizajn ošatenia zatiaľ nebol bližšie priblížený, zmeny budú viditeľné viac pre používateľa. Žijete vo Švédsku, radi športujete a pohybujete sa vo formálnom prostredí? Aplikácia všetky tieto údaje zaznamená vďaka Awareness API, ktorá používa všetky senzory v smartfóne a následne navrhne šatník.
Tu potom môže byť zahrnuté kompresné prádlo na behanie, termoprádlo na dlhé zimné dni, ale aj róba či sako na formálne udalosti. Záleží len na užívateľovi, do akej mieri bude ochotný zdieľať celý svoj život s Google, ktorý tiež nie je úplne svätý.
Aplikácia je momentálne v testovacej fáze. Neskôr tento spoločnosti plánujú spustiť aj otvorenú beta verziu. Ivyrevel predpokladá, že ceny oblečenia by mali začínať na 99 dolároch, uvidíme, aká bude realita a kedy sa dočkáme plne funkčnej aplikácie.