Americký Bollinger u nás poznáme aj vďaka ich nezvyčajnému pick-upu s ešte nezvyčajnejšími riešeniami. Po novom ale na rovnakom základe chce výrobca stavať aj dodávky. Len keby neboli také nijaké, akoby chcel niekto na podvozok starého Mini Coopra montovať karosériu MINI Countrymana.
Bollinger už poznáme vďaka pick-upu a off-roadu, ktoré chystá na trh, no len pre vyvolených, keďže ceny budú poriadne vysoké. Na rovnakej platforme chce ale spoločnosť budovať nové a nové eletromobily.
Práve vďaka platforme z podstatne menšieho vozidla ale vyzerá dodávka ako nepodarok. Predná náprava takmer úplne vpredu, čo je fajn na ovládanie a manévrovateľnosť vozidla, no zadná časť končí extrémne ďaleko za zadnou nápravou. Je jasné, že to tak nie je, no na prvý pohľad to vyzerá tak, akoby ktokoľvek nastúpil zozadu sa preklopí. Ani celkový dizajn nepatrí k tým najvydarenejším.
Plusom je však pohon. Platforma od Bollingeru upravená pre Deliver-E v sebe nesie minimálne 70 kWh batériu, ktorá poháňa dva elektromotory, na každej náprave jeden. Maximom sú batérie s kapacitou až 210 kWh. Batérie je možné nabíjať 100 kW výkonom na DC, alebo do 15 kW na AC nabíjačkách.
Iným plusom je obrovský nákladný priestor. Vďaka tomu, že Deliver-E využíva elektrický pohon, nepotrebuje také množstvo komponentov. Batérie v podlahe taktiež nezaberajú zbytočné miesto.
Výhodou Deliver-E má byť hlavne návratnosť investície. Tá má byť podstatne lepšia, ako pri dieslovej dodávke. Deliver-E je zatiaľ iba koncept, na papieri. Americký výrobca ho ale chce začať reálne vyrábať zhruba o 2 roky. Cenu zatiaľ neprezradil. Ak sa ale bude odvíjať od cien, aké si chce Bollinger pýtať za pick-up, resp. off-road, tak veľmi neuspeje.