Tatra banka svoju mobilnú aplikáciu vylepšuje veľmi dynamickým tempom a vždy pridá niečo, čo bankovanie zjednoduší a spríjemní.
Inak tomu nie je ani po ostatnej aktualizácii, ktorá urýchlila overovanie na kontaktnom centre, priniesla vylepšenia v službe My Benefit, umožnila reklamácie platieb na debetnej karte a priniesla ďalšie praktické vychytávky. Novinky sme si vyskúšali v redakcii a vy si môžete pozrieť naše nové video.
Jedna z noviniek v mobilnej aplikácii Tatra banka vás oslobodí od štandardného overenia prostredníctvom Karty a čítačky pri volaní na kontaktné centrum banky. Potom, čo z menu vyberiete kontakty a zvolíte Zavolať na DIALOG Live, vám aplikácia ponúkne unikátne telefónne číslo na operátora v banke. Teda, hneď ako sa dovoláte, môžete začať riešiť, čo potrebujete po zodpovedaní jednej či dvoch krátkych overovacích otázok.
Veľmi populárne sa v mobilnej aplikácii Tatra banka stali benefity, teda odmeny za to, že využívate na platenie kreditnú alebo debetnú kartu. Využívať unikátnu službu My Benefit v plnom rozsahu môžete s kreditnou kartou. Ak preferujete debetnú kartu, potom môžete využívať výhody v rámci ponuky udržateľných produktov a služieb.
Pribudli tu dve nové formy zliav – kupóny a darčeky, ktoré prinášajú ďalšie možnosti na lacnejšie platby platobnými kartamy Tatra banky. Špeciálne kupóny prinášajú väčšie zľavy na konkrétne nákupy, napríklad až 35% pri nákupe v e-shope Adidas. Darčeky zase fungujú formou „zbierania bodov“ za jednotlivé platby. Na získanie zľavového kupónu alebo darčeku stačí mať Účet #premodrúplanétu alebo byť držiteľom hlavnej kreditnej karty a byť registrovaný vo vernostnom programe My Benefit.
Stalo sa vám, že vám on-line predajca neodoslal tovar alebo ste si všimli finančné pohyby, ktoré ste vy nerealizovali? Potom vás istotne poteší, že pribudne zadanie reklamácie okrem kreditnej karty aj pre debetnú kartu. Táto možnosť je zatiaľ dostupná v detaile konkrétnej transakcie.
Ak chcete platbu reklamovať, na domácej obrazovke mobilnej aplikácie Tatra banka stačí v časti karty, ak ste si ju neskryli v nastaveniach, vyberať debetnú kartu, ktorej platbu chcete reklamovať. Potom vyberiete Pohyby na karte a zo zoznamu tú problémovú. Hneď pod uhradenou sumou je možnosť Reklamovať transakciu.
Ak vám nie je niečo jasné alebo niečo neviete v mobilnej aplikácii Tatra banka nájsť, určite vám pomôže chatbot Adam. Ten je veľmi rýchlo dostupný cez horné menu na domácej obrazovke aplikácie a je to jeden z najinteligentnejších pomocníkov vôbec.
Chatbot Adam nedávno oslávil 3. narodeniny a vie toho podstatne viac. Môžete si ho overiť napríklad s užitočnou funkcionalitou Vyžiadanie platby, pomocou ktorej vygenerujete QR so všetkými potrebnými informáciami k platbe. Kód môžete zobraziť na vašom smartfóne alebo ho zdieľať a urýchlite tak požadovanú úhradu.
No neprezrádzajme všetko o novinkách či osvedčených užitočných funkcionalitách modernej bankovej aplikácie Tatra banka. Ak chcete vedieť viac, pozrite si naše nové video.