- #Smart watch
- 2 min.
- 27.1.2020
Xiaomi skúša crowdfunding, financovať chce športový náramok Huami Amazfit X
Aj napriek tomu, že Xiaomi patrí medzi najväčšie technologické spoločnosti sveta, pri výrobe nového športového náramku Huami Amazfit X sa bude uchádzať o verejné financovanie zo strany fanúšikov.
Pripravovanú crowdfundingovú kampaň na portáli Indiegogo môžeme poľahky zaradiť do sféry marketingu. Xiaomi by samozrejme nemalo žiaden problém uviesť nový športový náramok Huami Amazfit X do predaja aj bez crowdfundingovej kampane. Spoločnosť si však týmto krokom získala nemalú pozornosť ešte skôr, ako vôbec na náramok otvorila predobjednávky.
Popredným prvkom náramku, resp. podľa slov Xiaomi skôr hodiniek Huami Amazfit X, je 2,07“ AMOLED displeji s jemnosťou 326 PPI, ktorý spoločnosť zahla do 92° uhla v šiestich fázach pri 700°C. Používatelia si už tradične budú môcť prispôsobiť vzhľad hodiniek aj pomocou série digitálnych ciferníkov.
Displej bude samozrejme slúžiť aj na zobrazovanie notifikácií, počet prejdených krokov, spálených kalórií a vďaka zabudovanému snímaču tepu aj na zobrazenie aktuálneho tepu používateľa. Náramok odolá aj ponoreniu do 50 metrov, vďaka čomu je s ním možné aj plávať a túto športovú aktivitu aj zaznamenávať.
Vďaka pomerne malému displeju a nenáročnému hardvéru vydrží Hiami Amazfit X na jedno nabitie až 7 dní. Na ďalšie parametre si však spolu s cenou budeme musieť ešte počkať do začiatku crowdfundingovej kampane. Ak máte o náramok záujem, o spustení kampane sa môžete nechať informovať vyplnením e-mailovej adresy na portáli Indiegogo.
Zapojiť sa do crowdfundingovej kampane sa nemusíte, novinka sa dostane do voľného predaja takmer určite aj v prípade, že by sa spoločnosti nepodarilo vyzbierať požadovaný finančný cieľ. Výhodou zapojenia sa do kampane však môže byť o niečo nižšia cena, skoršia dostupnosť a možnosť priamej objednávky na Slovensko skôr, ako sa objaví v ponuke lokálnych distribútorov.