VÚB banka len prednedávnom predstavila modernizovanú aplikáciu a už znova prichádza s ďalšou príjemnou službou. Banka opäť vypočula želania svojich klientov a do svojej mobilnej aplikácie pridala novú funkciu – výber z bankomatov VÚB mobilom.
Výber hotovosti bez použitia platobnej karty je perfektné vylepšenie a zákazníkom poskytuje novú úroveň komfortu. Aj keď väčšina z nás nosí so sebou platobnú kartu takmer vždy, občas sa stane, že ju jednoducho nemáme pri sebe, keď potrebujeme vybrať peniaze. Ak ju aj máme, nemusíme ju vôbec vytiahnuť z peňaženky.
V prvej fáze zavádza banka túto službu pre majiteľov debetných kariet Visa Inspire, ktoré tvoria väčšinu zo všetkých vydaných kariet k bežným účtom pre fyzické osoby. V priebehu januára 2019 bude táto služba dostupná aj pre ostatné debetné karty.
„Vďaka novej službe klienti ušetria čas strávený pri vyklikávaní požiadavky na výber hotovosti na bankomate, pretože mobilná aplikácia výrazne zjednodušuje a zrýchľuje prácu s jeho obrazovkou. Zároveň ani nie je nutné vybrať kartu zo svojej peňaženky”, povedala Andrea Šipošová, vedúca oddelenia Kartových procesov VÚB.
Výber hotovosti mobilom sa bude robiť pomocou aplikácie VŮB mobil banking, ktorá je k dispozícii pre oba operačné systémy – iOS a Android. V aplikácii si zákazníci nechajú vygenerovať jednorázový kód, ktorý potom vpíšu do bankomatu VÚB. Pripomíname, že nie je možné vygenerovať kód na platobnej karte vydanej k účtu, ktorý je vedený na meno iného držiteľa. Kód má platnosť 3 minúty.
Limit na jeden výber v hotovosti prostredníctvom tejto služby je 200 eur a maximálny počet vygenerovaných kódov je päť za deň. Zároveň sa na tieto výbery vzťahuje denný limit, ktorý má používateľ zvolený k takto využívanej platobnej karte.
VÚB tak splnila ďalšie želanie klientov, ktoré najviac uvádzali v internetovom hlasovaní. Andrea Šipošová zdôrazňuje, že mobilné bankovníctvo v súčasnosti využíva každý tretí klient, ktorý je aktívny v online bankovníctve. Mobilná aplikácia VÚB mobil banking vyhráva pred Internet bankingom a osobnou návštevou pobočky, banka sa preto snaží priebežne zlepšovať túto aplikáciu, aby vyhovovala moderným potrebám jej klientov.