Spoločnosť Wolt zistila, že je až pre 47 % jeho zákazníkov poplatok za donášku výdavkom navyše a nechcú naň míňať peniaze. To ich odrádza od častejšieho objednania jedla či potravín na donášku. Výhody donášky si však dobre uvedomujú, pre 46 % z nich je pohodlie kľúčovým faktorom. Nechce sa im zbytočne chodiť do obchodov, ušetrený čas sa dá stráviť príjemnejšie.
Fínsky Wolt preto reaguje spustením lojalitného program. Ide o službu Wolt+, s ktorou môžete ušetriť poplatky na donáške. Vychádza sa tak v ústrety verným zákazníkom, tí vďaka predplatnému ušetria na poplatkoch za donášku a získajú ďalšie výhody. Prvý mesiac si môžete vyskúšať službu zadarmo aj vy.
Ľudia vnímajú zdražovanie mimoriadne citlivo, čo potvrdzuje aj najnovší prieskum Woltu. Zákazníci oceňujú výhody donášky jedla či potravín, avšak sú citliví na akýkoľvek výdavok navyše. Citlivo sa vníma najmä zdražovanie v stravovaní a pri nákupe potravín.
Zrejme aj preto len 20 % zákazníkov Woltu využíva donášku na veľké, týždňové nákupy. Spoločnosť chce v časoch vysokej inflácie vyjsť zákazníkom v ústrety a podporiť ich v efektívnom nakupovaní. Vďaka programu Wolt+ môžu jeho zákazníci v rámci mesačného predplatného získať niekoľko výhod a ušetriť.
Ako ušetriť na poplatkoch?
Wolt začal ponúkať službu Wolt+ v Bratislave 24. októbra. Členom programu Wolt+ sa môžete stať jednoducho, stačí kliknúť na appku Wolt. Prvý mesiac môžete skúšať službu zadarmo, potom za ňu zaplatíte 5,99 eur mesačne. V rámci programu získate neobmedzený počet donášok v okruhu 3,5 km od vás – na všetky objednávky z reštaurácií a obchodov na všetky platformy, ktoré sú označené logom W+. Mimo programu sa cena donášky bežne pohybuje od 1,49 do 3,49 eur v závislosti od vzdialenosti, takže si viete veľmi ľahko vyrátať, či sa vám fixný poplatok oplatí.
Členovia Wolt+ si môžu vybrať z viac než 400 reštaurácií a 70 obchodov, v ponuke nájdete napríklad pizzeriu Basilicó, ázijskú kuchyňu Jasmin, Bamboo, SOHO, burgre z Roxoru či potraviny z Wolt Marketov.
„So službou Wolt+ získajú naši zákazníci okrem úspory na poplatkoch za doručenie aj ďalšie benefity, ako napríklad 5 % cashback pri osobnom vyzdvihnutí jedla z prevádzky, či zvýhodnené ponuky pri nákupe potravín. Členstvo v lojalitnom programe je výhodné pre našich verných zákazníkov, ale oplatí sa aj tým, ktorí Wolt využívajú len niekoľkokrát za mesiac. Chceme touto cestou najmä podporiť lojálnych zákazníkov – či už objednávajú jedlo z reštaurácií alebo robia týždňové nákupy, pri ktorých nemusia riešiť ďalšie výdavky za donášku,“ povedal Tomáš Beniak, generálny riaditeľ Wolt Slovensko.
Okrem neobmedzenej donášky bude súčasťou programu aj zvýhodnená pravidelná mesačná ponuka na objednávky z Wolt Marketov. Minimálna hodnota košíka pri nákupe z reštaurácií je 8 eur, pri nákupe potravín je to prijateľných 15 eur. Čo na tento program hovoríte? Nám v redakcii sa nám tento nápad veľmi pozdáva.