- #Operátori
- 4 min.
- 31.7.2023
Telekom Wow Wi-Fi bude možné objednať aj cez appku, tá ponúkne AR funkcie
Telekom po roku od spustenia služby Wow Wi-Fi spúšťa možnosť objednania služby aj cez svoju mobilnú appku. V appke navyše pribudnú i nové funkcie.
Medzi najzaujímavejšie určite patrí meranie priestoru pomocou rozšírenej reality, ale aj možnosť sledovania objednávok či dokonca sledovanie technika!
Wow Wi-Fi aj cez appku
Telekom po roku zhodnotil službu Wow Wi-Fi. Zákazníci prekvapili a objednali si 2x viac služieb Wow Wi-Fi ako operátor očakával. 46,5 % objednávok tvoril pritom balík XL, teda najvyšší balík s 3 a viac mesh systémami. 75 % zákazníkov pritom tvoria zákazníci z domov, zvyšok tvoria zákazníci z bytov. Najväčším zákazníkom je súkromná materská škola v Limbachu s 500 m2 plochy.
Doteraz bolo možné objednať si službu Wow Wi-Fi iba online, v ktoromkoľvek Telekom centre či na zákazníckej linke. Po novom si službu bude ale možné objednať aj priamo z pohodlia domova vďaka novej verzii Telekom aplikácie.
„Naša služba Wow Wi-Fi už rok zlepšuje kvalitu signálu v domácnostiach či iných nehnuteľnostiach po celom Slovensku. Je vidieť, že žijeme v digitálnej dobe, kedy mať kvalitné, rýchle a bezproblémové pripojenie, je jednoducho nevyhnutnosť. So vstupom do druhého roka fungovania našich služieb sa chceme orientovať viac na našich zákazníkov. Preto na trh uvádzame viacero technických vylepšení, ktoré zákazníkom dokážu zlepšiť zážitok s našimi službami a rýchlejšie reagovať na ich požiadavky,“ zhodnotila Denisa Herdová, senior manažérka pre oblasť fixných služieb Slovak Telekom.
V appke je novinkou aj Sledovanie objednávky, a to akejkoľvek fixnej služby. Pri objednaní Wow Wi-Fi služby ale môžete rovno sledovať, kde sú vaše Wi-Fi mesh krabičky. Po objednaní služby budete môcť sledovať celý nákupný proces od zadania, prijatia až po spracovanie objednávky. „Každý z jednotlivých úkonov bude ohraničený časovým údajom, aby zákazník získal čo prehľad o stave jeho objednávky až po samotné zriadenie služby.“
Súčasťou novej funkcionality bude aj ďalšia novinka – Telekom uvedie aj funkciu Sledovanie polohy technika. V appke tak uvidíte informácie o dátume a čase návštevy technika, čo doteraz bol neznámy údaj. V prípade návštevy technika bude možné podobne ako pri zriaďovaní služby, sledovať jeho polohu cez funkciu Sledovanie polohy technika.
Ďalšou funkciou novej appky je, že môžete nahlásiť a riešiť prípadnú poruchu cez Chat. K tejto možnosti má prísť ako novinka aj sledovanie porúch služieb pevnej siete. „Zákazník po nahlásení poruchy vidí zaevidovanú poruchu v Telekom aplikácii, spolu s jej stavom a detailnejším popisom.“
Ďalšou novinkou je zobrazovanie lokálnych výpadkov a plánovaných prác priamo v aplikácii.
Meranie rozlohy nehnuteľnosti v appke!
S novou verziou Telekom aplikácie získate aj možnosť zmerať si svoju nehnuteľnosť cez rozšírenú realitu (AR). Meranie funguje na princípe označovanie bodov cez AR rozhranie v mobilnom telefóne, ktorého výsledkom je presná rozloha konkrétnej miestnosti.
Takto si môžete zmerať všetky priestory vo svojej nehnuteľnosti a následne ich aj pomenovať. „Výsledkom je rozmer všetkých meraných izieb, koncové číslo určí podlahovú plochu, ktorú potrebuje pokryť pre bezproblémové fungovanie Wi-Fi a na základe toho bude vedieť, ktorý z ponúkaných variantov M, L alebo XL je pre neho najvhodnejší.„
Nové spomenuté funkcionality, vrátane merania rozlohy nehnuteľnosti pomocou AR, budú dostupné uvoľnením najnovšej verzie Telekom aplikácie pre obe platformy iOS a OS Android najneskôr do polovice augusta. „Na meranie prostredníctvom rozšírenej reality AR nie je potrebný žiadny špeciálny softvér či hardvérové vybavenie,“ dodáva Telekom. Nie všetky smartfóny ale nutne podporujú AR, podľa operátora je ich 89 % na trhu.