Reklama

Sony a Honda predstavili značku AFEELA a prototyp ich spoločného elektromobilu

Zdroj | Afeela
Igor Neštrák
Zdroj | Afeela
Zdroj | Afeela

Koncern Sony Honda Mobility (SHM) na veľtrhu CES 2023 predstavil svoju novú značku AFEELA a prototyp nového elektromobilu. Cieľom spoločného koncernu je presadzovať inovácie v oblasti mobility.

Predstavený prototyp demonštruje nový vzťah medzi ľuďmi a mobilitou. Je vybavený celkovo 45 kamerami a senzormi vo vnútri aj mimo vozidla. Produkčný model, ktorý bude vychádzať z prototypu sa k prvým zákazníkom dostane v roku 2026.

Zdroj | Afeela
Obsah pokračuje pod reklamou

V kľúčových funkciách telematiky sa použijú technológie spoločnosti Qualcomm Technologies s cieľom realizovať skúsenosti s mobilitou novej generácie. SHM zároveň začína spoluprácu s Epic Games, ktorej cieľom sú nové hodnoty na poli mobility a zábavy.

Exteriér predstaveného prototypu obsahuje „Media Bar“, ktorý pomocou svetla umožňuje interaktívnu komunikáciu medzi mobilitou a ľuďmi. Naopak interiér je založený na jemnom tóne, ktorý zahaľuje cestujúcich do mäkkého kokónu.

Zdroj | Afeela

Cieľom SHM je vyvinúť automatizovanú jazdu úrovne 3 v obmedzených podmienkach a umožniť vodičovi asistenciu úrovne 2+ v ešte väčšom počte situácií, ako je jazda v meste. Nové rozhranie HMI *4  poskytuje personalizovaný zážitok z auta prostredníctvom pripojenia cloudových služieb a prináša zábavu nad rámec jazdy.

https://youtu.be/5Xb0Im3_SRs

Koncern plánuje vybudovať otvorenú komunitu nielen pre zákazníkov, ale aj pre partnerov z automobilového priemyslu, ktorý prijmu výzvu vytvoriť novú zábavu v oblasti mobility. Vytvorenie nového partnerstva pozitívne vnímajú obe spolupracujúce technologické spoločnosti Qualcomm Technologies Inc. ale aj Epic Games Inc.

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.