Reklama

V septembri sa v Bratislave stretnú odborníci na e-commerce z Česka a Slovenska

Zdroj | Pricemania Academy
PR článok
Zdroj | Pricemania Academy
Zdroj | Pricemania Academy

Prednášky odborníkov z praxe, panelová diskusia, možnosť získať voľný vstup na workshopy či exkluzívne zľavy na vzdelávanie čakajú všetkých, ktorí sa zúčastnia otvorenia jesennej sezóny Pricemania Academy. Pripojte sa k odborníkom a nadšencom zo sveta e-commerce a dozviete sa, ako robiť biznis zasa o niečo lepšie.

Zdroj | Pricemania Academy

Na otváracom podujatí Pricemania Academy Kickoff VIII. sa v utorok 20. 9. 2016 o 18:00 v bratislavskom Impact Hube už po ôsmy krát stretnú odborníci na e-commerce a online marketing s majiteľmi e-shopov.

Vo svojich prednáškach sa zamerajú najmä na problematiku konkurencie v e-commerce a budú spoločne hľadať odpovede na otázku „Ako sa odlíšiť v záplave e-shopov?“.

S prednáškou „Personalizácia e-shopov prakticky“ sa na vás teší Jakub Černý, ktorý založil službu Persoo.cz na personalizáciu e-shopov a marketingovej komunikácie. Vďaka praktickým skúsenostiam s množstvom e-shopov, nám Jakub priblíži tému personalizácie webu a e-mail marketingu vrátane case studies a ukáže nám, čo vie personalizácia e-shopom priniesť. Pripravených má aj niekoľko jednoduchých personalizačných scenárov a case studies konkrétnych e-shopov.

Zdroj | Pricemania Academy

So svojimi skúsenosťami sa príde podeliť aj Vladimír Přichystal, okrem iného odborník na Mergado a porovnávače cien. v prednáške „Jak vytěžit maximum z vyhledávačů zboží za pomoci pana Mergada“ povie viac o základoch efektívnej inzercie – nastaveniach účtu, XML feedu, spárovanosti a biddingu. Bude sa taktiež venovať vyhodnocovaniu inzercie a základným princípom optimalizácie.

Zdroj | Pricemania Academy

Dôležitú oblasť UX a CRO zastúpi Jan Kalianko. Zo svojej dlhoročnej praxe vie, že na weboch a e-shopoch sa opakujú dokola tie isté chyby. Jan nám v prednáške „UX a CRO chyby, ktoré za vás urobili iní“ ukáže, ako sa týmto chybám vyvarovať a ako nerobiť vlastné. Poznajte svojich používateľov, robte web/e-shop priamo pre nich a nenecháte sa oberať o zisk a mieru konverzie.

Panelová diskusia na tému „Ako vybudovať ziskový e-shop a expandovať do zahraničia“ nám priblíži príbehy úspešných firiem, ktorým sa expanzia podarila.

Zdroj | Pricemania Academy

Meno Jaroslav Chrapko sa vám bude pravdepodobne spájať sa úspešným e-shopom dedoles.sk. Jaro firmu stále vedie, venuje sa najmä biznis developmentu, stratégií, finančnému manažmentu a vedeniu ľudí v tíme. Jeho Dedoles je najväčším európskym predajcom produktov značky The Mountain. V tejto chvíli sú aktívni už v siedmych krajinách a svoje portfólio neustále rozširujú.

Michal Brat už piaty rok vedie marketingové oddelenie v kníhkupectve Martinus, ktoré je najväčším internetovým kníhkupectvom a sieťou kamenných predajní po celom Slovensku. Približne pred tromi rokmi vybudovali in-house marketingový tím a ich aktivity sa rozrástli aj do Českej republiky, či do sféry kaviarní.

Zdroj | Pricemania Academy

Marián Zeleniak je e-commerce manažér v agentúre ui42, ktorá má pod palcom viacero e-shopov s jeho doterajšia spolupráca so všetkými partnerskými e-shopmi sa počíta už v horizonte niekoľkých rokov. E-shopom pomáha dosiahnuť a udržať si pozíciu č. 1 na slovenskom trhu a pripraviť sa na expanziu do zahraničia.

Panelovou diskusiou nás bude viesť Michal Král, CEO Pricemanie a zakladateľ Pricemania Academy. Michal je dlhoročný konzultant pre online biznis.

Okrem kvalitného programu sa počas prednášok, diskusií a networkingu budete môcť osviežiť bohatým cateringom a ochutnávkou pezinských vín z Farebného vinárstva.

Zdroj | Pricemania Academy

Lístky na Pricemania Academy Kickoff VIII. si môžete zakúpiť na pricemaniaacademy.sk.

Pozrite sa, ako vyzeral predchádzajúci Kickoff VII.

Pricemania Academy je prvý komplexný vzdelávací program pre oblasť e-commerce a online marketingu na Slovensku, ktorý bol spustený v roku 2013. Formou interaktívnych workshopov vedených skúsenými profesionálmi z praxe vás prevedie problematikou online biznisu tak, aby ste nadobudnuté poznatky a zručnosti vedeli okamžite využiť v praxi. Počas uplynulých siedmich sezón sme zrealizovali už 90+ workshopov, vyškolili 700+ marketérov a eshopárov, poskytli 50+ individuálnych konzultácií, a to všetko s 99,7 % spokojnosťou účastníkov.
Hlavný partner projektu: DHL

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.