Samsung so spustením predaja (28. apríla) nových vlajkových lodí Galaxy S8 a Galaxy S8+ spustí aj špeciálny prémiový servis MojeGalaxy, niečo podobné, ako mali modely Galaxy S7 a S7 edge s názvom MojeS7. Čo tento servisný balík ponúkne?
Základom má byť špeciálna infolinka 0800 665 377, na ktorej by mal zákazník vybaviť takmer všetko – od nastavení funkcií, cez informácie k návodu až po reklamácie.
Infolinku ale nemôžu využívať tí zákazníci, ktorí si Galaxy S8 alebo S8+ kúpili mimo oficiálnej distribúcie. Zároveň sa servis MojeGalaxy nevzťahuje na mechanické poškodenie, alebo vady spôsobené používateľom.
Infolinka bude k dispozícii od pondelka do soboty v čase od 8:00 do 20:00 a v nedeľu od 8:00 do 18:00. Takže ak sa vám pokazí telefón večer pri filme, musíte počkať na ďalší deň, alebo skúsiť vyriešiť problém cez internet.
Osobné vyzdvihnutie
Zaujímavo ale znie možnosť nechať si vyzdvihnúť pokazený, resp. poškodený smartfón na území SR a ČR. Stačí opäť len zavolať na infolinku a následne vás bude kontaktovať servisný pracovník, ktorý si s vami dohodne čas a miesto vyzdvihnutia podľa želania.
Počas opravy by ste zároveň mali získať náhradný telefón. Podľa webu Samsungu má ísť o Galaxy S8 alebo S8+, výrobca jedine nevie garantovať konkrétnu farbu. Tú dostanete podľa aktuálnej dostupnosti servisu. Po oprave S8/S8+ vám ho opäť Samsung doručí do vlastných rúk.
Prioritný servis
V prípade, že sa ale predsa rozhodnete ísť do servisu osobne, niektoré zo zákazníckych servisných centier Samsungu majú byť schopné opraviť S8 alebo S8+ do hodiny. Opäť ale záleží na type opravy.
Túto službu má poskytovať Zákaznícke centrum Samsung v Plaza Bratislava (Galvaniho 17/C), Zákaznícke centrum Samsung Plaza Žilina (Pribinova 8725/54) a Zákaznícke centrum Samsung Plaza Košice (Hutnícka 22).