Reklama
Advertisement
Advertisement
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.

Peugeot 3008 dostáva facelift, ponúkne dravejší dizajn a nové technológie

Peugeot 3008 dostáva facelift, ponúkne dravejší dizajn a nové technológie
Zdroj | Peugeot
Stanislav Vinc
Peugeot 3008 dostáva facelift, ponúkne dravejší dizajn a nové technológie
Zdroj | Peugeot
Zdroj | Peugeot

Peugeot 3008 dostáva v budúcoročnej verzii facelift, ktorého súčasťou je dynamickejšia maska, nové Full LED svetlomety, nové farby a nové technológie. Dostupný bude okrem klasických verzií so spaľovacími motormi aj ako hybrid.

Nový Peugeot 3008 má toho už na prvý pohľad opäť o niečo viac spoločného so svojimi modelovými súrodencami. Novými Full LED svetlometmi a perforovaným chladičom zapadne už aj vzhľadom ideálne do portfólia automobilky ako väčší brat mestského SUV modelu Peugeot 2008.

Nové Full LED svetlomety neplnia len vizuálnu funkciu. V balíkoch GT/GT Pack ponúkajú osvetlenie na väčšiu vzdialenosť s možnosťou presnejšieho zacielenia svetla na vozovku až do rýchlosti 90 km/h. Nové svetlomety taktiež nahrádzajú klasické hmlovky jednoduchou zmenou intenzity ich svietenia.

Zdroj | Peugeot

Full LED technológia sa dostala aj do zadných svetiel, ktoré prekrýva tmavé sklo. To bude vyzerať štýlovo najmä v kombinácii s balíkom GT Pack, ktorý bude mať vo výbave 19“ hliníkové kolesá s dizajnom „San Francisco“. Samotný Peugeot 3008 bude okrem doterajších farieb ponúkaný aj v dvoch nových odtieňoch modrej farby – Celebes Blue a Vertigo Blue.

Zdroj | Peugeot

Špeciálnu opateru dostávajú opäť balíky GT a GT Pack, ktoré si bude možné objednať aj v edícii „Black Pack“. Jej súčasťou sú tmavé prvky okolo celého auta vrátane čiernych 19“ kolies „Washington“.

Zdroj | Peugeot

V interiéri ponúkne vynovený Peugeot 3008 nový 12,3“ digitálny kokpit s technológiou „Normally Black“, ktorá má zabezpečiť lepšiu viditeľnosť obsahu za pomoci vyššieho kontrastu a kvalitnejšieho vykreslenia digitálnych prvkov. Nový kokpit bude prepojený aj s novým nočným videním, ktorý umožní vodičovi vidieť aj v noci na vzdialenosť 200 až 250 metrov.

Zdroj | Peugeot

Novinkou je tiež 10“ dotyková obrazovka, pod ktorou nájdeme hardvérové ovládacie klávesy známe z ostatných modelov značky. Samozrejmosťou je prítomnosť 3D navigácie a možnosť prepojenia smartfónov so systémov cez platformy Android Auto, Apple CarPlay a MirrorScreen. Audiovizuálny zážitok doplní 515-Wattový audiosystém od spoločnosti FOCAL.

Zdroj | Peugeot

Súčasťou všetkých verzií s automatickou prevodovkou bude po facelifte už aj prepínač jazdných režimov, ktorý ponúkne režim Normal, Sport a Eco. Verzie s hybridným pohonom doplnia túto ponuku o režimy Electric, Hybrid a v prípade modelu HYBRID4 300 aj o režim 4WD s pohonom všetkých štyroch kolies.

Zdroj | Peugeot

V prítomnosti automatickej prevodovky EAT8 je tiež štandardom prítomnosť adaptívneho tempomatu s funkciou Stop and Go, s čím je priamo prepojený aj asistent jazdných pruhov. Peugeot 3008 tiež dostáva najnovšiu generáciu asistenta automatického brzdenia, ktorý je účinný už od rýchlosti 5 km/h až do 140 km/h.

Zdroj | Peugeot

Peugeot 3008 bude ponúkaný v dvoch hybridných verziách. Verzia HYBRID 225 e-EAT8 s pohonom predných kolies ponúkne 56-kilometrový dojazd na elektrinu, zatiaľ čo verzia HYBRID4 300 e-EAT8 s pohonom všetkých štyroch kolies prejde na elektrinu zhruba 59 kilometrov, samozrejme v oboch prípadoch podľa metodiky WLTP. Zo 7,4 kW Wall Boxu sa má nový Peugeot 3008 v hybridnej verzii nabiť za zhruba 1 hodinu a 45 minút. Zo štandardnej domácej zásuvky mu to bude trvať zhruba 7 hodín.

Peugeot 3008 sa dostane na európsky trh už koncom roka 2020, objednávky na Slovensku budú spustené už v priebehu októbra. Ceny novej generácie a jej jednotlivých verzií však zatiaľ nepoznáme.