Orange dnes v petržalskom nákupnom centre predstavil nový koncept svojich predajní, tzv. Orange Smart Store, ktorým chce reagovať na nové komunikačné potreby Slovákov. Novým konceptom chce taktiež zvýšiť komfort. Pri otvorení sme boli i my.
Nová predajňa je podľa operátora prvý krok v evolúcii Orangeu k poskytovateľovi digitálnych služieb. Generálny riaditeľ, Pavol Lnačarič, sa dokonca vyjadril, že operátor by mohol byť nielen konvergentný, ale až superkonvergentný.
Pri tvorbe novej predajne sa operátor vraj inšpiroval samotnými zákazníkmi, ktorých potreby sú v dnešnej digitálnej dobe podstatne širšie, ako len telekomunikačné.
„Koncept novej predajne vychádza z potrieb a očakávaní našich zákazníkov. Sústredíme sa na dôležité oblasti ich života, v ktorých im chceme byť spoľahlivým partnerom. Ponúkame inšpiráciu k novým riešeniam a zjednodušíme ich rozhodovanie o službách, ktoré im umožnia byť v kontakte s tým, čo je pre nich dôležité,“
povedal generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko Pavol Lančarič.
Digitalizácia
Zaujímavosťou je , že do predajne sa budete môcť objednať na presne dohodnutý čas jednoducho cez webstránku operátora. Ak prídete do predajne bez objednania, už si nebudete brať klasický papierový poradový lístok, ale príde vám SMS lístok.
Novinkou má byť tiež nová digitálna pomôcka, ktorá urýchli vybavenie zákazníkov a skráti čakacie doby. Vďaka nej bude personál predajne vedieť zákazníkom poradiť a vybaviť väčšinu požiadaviek ešte skôr, ako sa dostanú k samotnému predajcovi.
Bezpečnosť zákazníkov zvýšia nové elektronické čítačky identifikačných údajov. Digitalizáciou chce Orange pokračovať taktiež v ďalšom znižovaní papierovej agendy na predajniach zvýšením možností digitálneho podpisovania dokumentov.
Predajňa bez makiet
Všetky zariadenia v novej Smart predajni Orangeu budú k dispozícii ako funkčné, aby ste si ich mohli vyskúšať naživo. Orange navyše prinesie výrazne bohatšiu ponuku inteligentných zariadení pre domácnosť či zdravie, tzv. connected objects. Aj tie budú v predajni vo funkčnej podobe.
Zaujímavo a prakticky tiež pôsobia nové cenovky pri zariadeniach. Ide o e-ink displeje, ktoré sú napojené na centrálnu jednotku, takže všetky ceny budú vždy aktuálne.
Rozdelenie do zón
Zóny, na ktoré je nový koncept predajne delený, majú vraj za úlohu inšpirovať zákazníkov k objavovaniu nových digitálnych služieb a zároveň zjednodušovať ich výber.
Zóna „Zábava“ ponúkne pohodlné čakanie pri najnovších hrách Playstation a v zóne „Domov“ si zákazníci skrátia čas pri sledovaní Orange TV, čítaní časopisov alebo kníh.
K rýchlejšiemu vybaveniu má prispieť aj zóna „Starostlivosť“, ktorá slúži na vykonanie rýchlych operácií, ako napr. úhrada faktúr. Samozrejmosťou predajňe je tiež bezplatné Wi-Fi, možnosť nabiť si telefón alebo občerstvenie pre zákazníkov.
Akcia pri spustení
Pre všetkých zákazníkov, ktorí v čase od 10.3. do 13.3. 2016 navštívia novú predajňu v Auparku, sú pripravené viaceré exkluzívne uvádzacie akcie:
- 20 % zľava na mesačný poplatok za službu Pevného optického internetu alebo TV na optike s viazanosťou na 24 mesiacov pre nových aj verných zákazníkov, pričom zľava platí počas prvých 12 mesiacov,
- jeden mesačný poplatok zdarma pre nových a verných zákazníkov, ktorí si zakúpia akýkoľvek Ideálny paušál s viazanosťou na 24 mesiacov,
- pri nákupe nového smartfónu Samsung Galaxy S7 alebo S7 edge dostane každý zákazník hodnotný darček,
- každého zákazníka čaká ďalší darček pri akomkoľvek nákupe.
Navyše, každý zákazník, ktorý urobí akúkoľvek komerčnú operáciu s viazanosťou 24 mesiacov, bude automaticky zaradený do žrebovania o 3 smartfóny Samsung Galaxy S7 edge.