Reklama

Telekom Easy Time: 15 eurocentov za 100-hodinový hovor vo vlastnej sieti?

Števo Porubský

Telekom po februárovom predstavení predplatenej karty Easy Free (Predplatenka Easy Free od Telekomu chce podkúriť konkurencii) pridáva ďalšie ohnivko do reťaze, ktorou chce pripútať zákazníkov k svojej ponuke. Novinkou je spoplatňovanie nie minút, ale hovorov. Tie však len vo vlastnej sieti…

Telekom 

Po tom, čo bola odhalená ponuka Telekomu už minulý týždeň, operátor sa poponáhľal s oficiálnym predstavením novej predplatenky. Easy Time totiž začne platiť od stredy (28.3.) a od tohto dátumu sa Easy Free a Easy Time stanú jedinými pre-paid službami v ponuke. Hlavný rozdiel oproti Easy Free je v tom, že za hovory (nie minúty) do vlastnej siete (mobilnej aj fixnej) budete platiť 0,15 €. Či bude v podmienkach predplatenky Easy Time aj nejaké obmedzenie (FUP), zatiaľ nie je známe. Ak áno, doplníme. Prechod z Easy Time na Easy Free či naopak bude raz za 90 dní bezplatný. Ak sa zákazník rozhodne zmeniť profil skôr, bude mať túto možnosť k dispozícii za jednorazový poplatok 9 €. 9 € vás bude stáť aj nová SIM karta s Easy Time, na ktorej bude samozrejme 9 € kredit a CLIP.

 Telekom

Druhým zásadným rozdielom je tiež volanie do iných sietí. Už to nebude 9, resp. 10 eurocentov, ale rovných 0,12 €/min. SMS správy budú tiež drahšie – namiesto 0,06 € budú stáť 0,10 €! Platnosť kreditu bude 12 mesiacov od posledného dobitia, na hovory sa vzťahuje sekundová tarifikácia. Rovnako ostáva v ponuke aj možnosť surfovať za priaznivé ceny. Denný balíček Surf 1 vás nebude stáť viac ako 0,50 € denne a plnou rýchlosťou môžete presurfovať až 100 MB, následne sa rýchlosť zníži na 64/16 kbps. Surf 30 v ponuke nebude, nahradí ho balíček Surf 15, ktorý za 3,50 € vám dovolí surfovať 15 dní plnou rýchlosťou až do presurfovania 500 MB. Potom sa rýchlosť zníži na známych 64/16 kbps.

„Easy Free je ideálna karta pre zákazníkov, čo chcú najlacnejšie volať po celom Slovensku a mať najlepšiu cenu dát. Easy Time je presne karta vhodná pre zákazníkov, čo chcú dlhé volania so svojimi blízkymi v našej pevnej i mobilnej sieti 24 hodín denne a 7 dní v týždni,“ uviedol  Dušan Švalek, výkonný riaditeľ marketingu spoločnosti Slovak Telekom.

 

Foto: Telekom

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.