O2 práve dnes rozbehol svoju pilotnú testovaciu prevádzku, ktorá mnohých poteší. Prináša totiž do domácností pevný optický internet. Týmto spôsobom rozšíri svoje internetové služby, keďže doteraz ste mohli od tohto operátora využívať program Internet na doma. Ten prinášal dáta vzduchom.
Od 2. novembra sa môžu domácnosti pripojiť k internetu prostredníctvom optickej siete partnera. Služba O2 Internet optikou bude pre vás k dispozícii v troch verziách a v troch úrovniach rýchlosti pripojenia.
Optické pripojenie bude v úvodnej fáze postupne dostupné pre zákazníkov v mestách Bratislava a Banská Bystrica. Zákazníkom poskytne tieto nové programy: Základný, Pohodový a Bezstarostný O2 Internet optikou.
Cena pripojenia optickým internetom bude od 17 do 27 eur. Aktuálne ho však môžete získať so zvýhodnením v rámci ponuky vyššieho programu za cenu nižšieho. Zákazník tak dostane napríklad najvyšší Bezstarostný O2 Internet optikou v zvýhodnenej cene len 22 eur. Tá bude platiť prvých 12 mesiacov po novej aktivácii.
Ako zistíte, či môžete mať optiku od O2?
Programy O2 Internet optikou si môžete pozrieť na webstránke operátora. Ak si zadáte vašu adresu, systém vám ukáže dostupnosť optického pripojenia (v Bratislave a Banskej Bystrici). Zároveň sa vám automaticky ukáže ponuka optických programov. K optickému internetovému pripojeniu si môžete doobjednať aj službu O2 TV, ale aj prémiové aplikácie HBO Max či Voyo.
Ponuka programov O2 Internet optikou je jednoduchá a neviazaná. O2 uvádza, že optickým internetom dokážete sťahovať dáta rýchlosťou až 1 000 Mbps (1 Gbit/s) pri bezstarostnom a 400 Mbps pri základnom programe.
„O2 v týchto dňoch štartuje pilotnú testovaciu prevádzku optického internetu pre zákazníkov domáceho pripojenia. Nateraz ho ponúkneme zákazníkom v dvoch mestách – v Bratislave a Banskej Bystrici a postupne ho plánujeme rozšíriť aj do ďalších lokalít na Slovensku. V aktuálnej testovacej prevádzke plánujeme postupne vylepšovať procesy pre našich zákazníkov tak, aby sme im pri plnohodnotnom komerčnom štarte ponúkli tú najlepšiu zákaznícku skúsenosť, ktorú poznajú aj pri iných O2 službách,“ dodáva riaditeľ stratégie O2, Tomáš Masár.