O2 sa na Slovensku darí. Rastie s počtom zákazníkov a už niekoľko období za sebou vykazuje prevádzkovateľ operátora – Telefónica Slovakia zisk. Viete, koľko u operátora míňate?
Operátora O2 prevádzkuje spoločnosť Telefónica Slovakia. Výnosy spoločnosti za posledné tri štvrťroky 2012 vzrástli medziročne o 25 % na 141,5 mil. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb však dosiahol v uvedenom období výšku 8,0 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 15,9 €. Minulý rok, i v predchádzajúcich štvrťrokoch, však O2 dosahovalo väčšie výnosy na zákazníka v oboch prípadoch. Jednoducho míňate u operátora menej.
Počet zákazníkov stúpa
K 30. septembru 2012 dosiahol počet aktívnych zákazníkov operátora O2 vyše 1,292 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 19,8 %, pričom od začiatku roka 2012 zaznamenal operátor čistý nárast zákazníckej bázy o takmer 128,2 tisíc. Za posledný štvrťrok operátorovi pribudlo cca. 41 tisíc zákazníkov. Dá sa povedať, že tento rok mesačne pribúda v sieti O2 cca. takmer 15 tisíc zákazníkov. Zaujímavé je, že napriek známej predplatenej karte O2 Fér (i keď i O2 Fér môžete platiť prostredníctvom faktúr) stúpa podiel zákazníkov faktúrovaných služieb, ktorý tvoria v súčasnosti 47,3 %.
A na záver slovo generálneho…
„Aj v treťom štvrťroku sme zaznamenali významný nárast zákazníkov najmä vďaka novému úspešnému produktu O2 Paušál. Zároveň sme v uvedenom období naplnili tohtoročné plány pokrývania Slovenska vlastnou 3G sieťou, ktorou aktuálne pokrývame už viac ako 50% populácie,“ uviedol Ramiro Lafarga Brollo, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia.
Foto: O2