Na Slovensku ročne vznikne aj zanikne asi 750 e-shopov. Ich celkový počet sa za posledné tri roky zastabilizoval zhruba na čísle 8 000.
Ziskovosť internetových obchodov závisí od mnohých faktorov, predovšetkým od segmentu v ktorom podnikajú, výške marží, ako aj výške prvotnej investície.
„Najúspešnejšie e-shopy dosiahnu zisk už po roku existencie. Väčšina sa však do výraznejších čísiel dostane až po niekoľkých rokoch,“ hovorí Michal Král, zakladateľ a riaditeľ spoločnosti Pricemania, ako aj expert na online podnikanie.
Tipy ako byť úspešnými na internete a odlíšiť sa od konkurencie prezradí Michal Král už 20. októbra 2016 v Bratislave na konferencii 7. ShopComm. Konferencia je určená začínajúcimi, ale aj už fungujúcim e-shopom.
Program akcie nájdete na http://shopcomm.eu/program/. Z dvanástich prednášok a prípadových štúdií vyberáme:
- Expanzia do zahraničia ako príležitosť pre rast tržieb a zisku
- 7 tipov ako navýšiť zisk e-shopu pred Vianocami
- Nastavenie komplexnej digitálnej stratégie. Kde začať?
- 5 vecí, ktoré zaručene zničia váš Facebook
- Inteligentný redizajn e-shopu, ktorý „za Vás“ urobia zákazníci
Registrovať sa môžete na: http://shopcomm.eu/registracia/.
Generálnym partnerom konferencie 7. ShopComm je spoločnosť PRICEMANIA, hlavnými partnermi sú DPD a ETARGET a partnermi Webglobe – Yegon, Riesenia.com, Shopsupport.sk a MERGADO. Organizátorom akcie je agentúra FUSION.