Automobilka Škoda myslí aj na tých, ktorí často pracujú aj počas presúvania sa. Preto spúšťa svoj projekt SuperbOffice, aby ukázala modernú kanceláriu aj na cestách.
Škoda tak vychádzala z nedávneho prieskumu, ktorý tvrdí, že slovenskí manažéri trávia v aute až 13 hodín týždenne, pričom 70 % verí tomu, že práca v aute im šetrí čas.
Hlavnou hviezdou má byť nová generácia limuzíny Škoda Superb, ktorú značka vníma ako ideálny model práve pre toto riešenie. A to aj najmä vďaka moderným bezpečnostným systémom a komfortom z jazdy. Vo výbave totiž nechýbajú masážne sedadlá, panoramatická strecha alebo prémiový sound systém Canton.
„Na základe týchto údajov z reprezentatívneho prieskumu agentúry Focus sme sa rozhodli predstaviť Superb ako dokonalé riešenie pre tých, ktorí potrebujú efektívne pracovať aj na cestách. V projekte SuperbOffice kladieme dôraz na praktické a technologické vylepšenia, ktoré robia z novej generácie modelu Superb skutočnú kanceláriu na kolesách.“ Roman Rajtár, vedúci marketingu a produktu Škoda Auto Slovensko
Medzi výhody Superbu patrí jednoznačne nadštandardný vnútorný priestor, technologické inovácie a vysoký komfort. Z prieskumu taktiež vyplýva, že manažéri najčastejšie v aute telefonujú, vyhľadávajú informácie, posielajú e-maily, vedú konferenčné hovory alebo si pripravujú dokumenty a podklady.
K tomu sa pripája aj plná konektivita vrátane bezdrôtového nabíjania či rýchle internetové pripojenie. Škoda si totiž myslí, že po ére home office by mal nastať trend s menom car office.
Manažéri môžu oceniť aj to, že Škoda Superb v plug-in hybridnej verzii dokáže prejsť na elektrinu až 120 kilometrov a podporuje aj rýchle DC nabíjanie, takže cesta bude vo výsledku ešte tichšia.