Určite poznáte službu Zoom, ktorá slúži najmä na videohovory. Teraz verejnosť informovala, že sa na jeden hovor môže pripojiť naraz až milión účastníkov. Má to však význam?
Aplikácie na videohovory získali svoju popularitu počas pandémie koronavírusu, kedy sa využívali nielen v školstve na online vyučovanie, ale napríklad aj na firemné porady.
To poháňalo spoločnosti prevádzkujúce tieto služby, aby postupne navyšovali počet účastníkov. Teraz na scénu prišiel Zoom a popohnal tento trend do najvyšších extrémov – naraz sa môže prihlásiť na jeden hovor až milión používateľov!
Konkrétne si teraz môžu zákazníci vybrať si webináre s kapacitou 10 000, 50 000, 100 000, 250 000, 500 000 a 1 milión účastníkov. Každý balík zahŕňa podporu od tímu Event Services, aby sa zabezpečilo, že všetko prebehne podľa plánu a bez problémov.
Toto konanie spoločnosti má jeden konkrétny dôvod. Stalo sa tak potom, čo rôzne politické skupiny využili platformu na získanie peňazí na volebnú kampaň viceprezidentky Kamaly Harrisovej.
Webináre sa môžu pochváliť najlepšou kvalitou zvuku a videa, čím prevyšujú svoju konkurenciu. V porovnaní s podobnými službami, ktoré majú často oneskorenie 5 sekúnd alebo viac, ponúka Zoom nulovú latenciu. Webináre sa môžu vysielať maximálne v dĺžke 30 hodín.
Webináre Zoom, ako aj Zoom Sessions a Zoom Events sú k dispozícii na online nákup prostredníctvom priameho predaja. Pri spustení budú ponuky jednorazových webinárov k dispozícii zatiaľ iba v USA.