Reklama

MARKETING that SELLS privíta EXPERTOV zo Slovenska a zahraničia!

PR článok

Konferencia MARKETING that SELLS patrí každoročne k očakávaným udalostiam s jedinečnou príležitosťou stretnúť najvyhľadávanejších marketérov zo Slovenska a zahraničia! Počas letných mesiacov odhalili organizátori MARKETING that SELLS 2015 okrem hlavných tém 14. ročníka, aj mená viac ako 15-tich expertov zo sveta marketingu, ktorí vystúpia 7. októbra v Bratislave.

Program konferencie je opäť pestrý, plný informácií a know-how od najskúsenejších. Rozmanitosť tém a prednášok, ktoré budú prebiehať súbežne v 3 konferenčných sálach otvárajú optimálne možnosti pre účastníkov – vyskladať si „vlastný program na mieru“. Ďalšou novinkou je väčší priestor pre networking. V doobedňajšej časti programu bude reč o inováciách a EFEKTivite  v marketingu. Nebude chýbať ani diskusia o reálnych číslach, efektívnych a neefektívnych reklamných aktivitách. O TRENDoch v B2B marketingu, BRANDingu a lojalite či B2C marketingu na mieru sa účastník dozvie v jednotlivých sálach v poobedňajšej časti programu.

Jedným z kľúčových prednášajúcich, ktorý prinesie jedinečné know-how a nápady je Björn Owen Glad, kreatívny marketér z najväčšej content agentúry v Škandinávii. Už niekoľko rokov zodpovedá v SPOON za content a strategickú komunikáciu pre najväčšie značky ako Volvo Trucks, Volvo Cars, Sandvik, Skanska a ďalšie. Dôkaz o tom, že tvoria famózny content dokázali aj hatrikom nominácií na Content Marketing Awards 2015 s kampaňou Volvo Trucks vs. Koenigsegg.

Medzi potvrdenými rečníkmi je už Luděk Kremser, marketingový expert, ktorý úspešne riadil uvedenie Windows 8 na celosvetový trh a posledné 2 roky tvorí povedomie o českej luxusnej značke LASVIT v zahraničí. Case study o spojení značky a lokálne známej tváre z dielne spoločnosti LINDEX predstaví Jana Hrušovská (Marketing & PR Coordinator Central Europe). Lindex má na svojom konte svetové tváre ako Kate Hudson, Penelope Cruz, Gwyneth Paltrow a na slovenskom trhu sa môže pochváliť spoluprácou s talentovanou herečkou a blogerkou Kristínou Farkašovou, ktorá taktiež patrí k rečníkom konferencie.

V programe vystúpi i Radim Špůrek (MOL) a zameria sa na rebranding čerpacích staníc Slovnaft, Markéta Kristlová (Mondelez Slovakia) spolu s Filipom Švaňom (PR.Konektor) prezradia marketingové zákulisie projektu posledný kúsok Milka s triatlonistkou Veronikou Otrubovou. Od ostrieľanej marketérky Zuzany Srnánkovej (AÇAIMANIA Europe) sa účastníci dozvedia najlepšie rady k event marketingu. Pozvanie prednášať prijal aj Zdenko Hoschek, odborník, ktorý vie o vytváraní nových biznis modelov z online aktivít značky veľmi veľa. Vo svojej prednáške predstaví niekoľko novovzniknutých projektov rodiny Creative Web s rovnakými východiskami, no rôznymi osudmi. Dávku inšpirácie a odpoveď na otázku „Ako má vyzerať značka 21. storočia“ prinesie Jakub Čech z daren & curtis. Nový pohľad na offline biznis a ako zmerať offline efekty online kampaní ukáže Ján Laurenčík z Pizza Seo.

Mená ďalších prednášajúcich, aktuálne info o programe a možnosti registrácie si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.