Reklama

Lenovo má v Bratislave najväčšie Centrum zdieľaných služieb v Európe 

Juraj Recký

Centrum zdieľaných služieb spoločnosti Lenovo sa rozprestiera cez tri poschodia a ponúka tematické zasadačky na podporu kreativity.

Spoločnosť Lenovo v rámci stratégie Inteligentnej Transformácie na Slovensku otvorila novú kanceláriu Centra zdieľaných služieb. Nový priestor na nábreží Dunaja kladie dôraz na udržateľnosť a nízke prevádzkové náklady.

Celková plocha 6 400 m² bratislavského centra sa rozprestiera na troch poschodiach a je najväčšie v rámci európskej site Lenovo.

Súčasťou zmeny je aj transformácia pracovného prostredia, ktoré je inšpiratívne a prispôsobené rôznym pracovným aktivitám s pevnými alebo spoločnými pracovnými stolmi. Tie povzbudzujú zamestnancov k flexibilnej práci.

Vybrané zasadacie miestnosti sú v špecifickej atmosfére, napríklad hôr alebo herne. Takto zariadené sú vhodné na kreatívne pracovné úlohy. Samozrejme, nie len na ne.

„V priebehu rokov sme v rámci našich kancelárií v Bratislave zaznamenali skutočnú premenu. Sme veľmi hrdí na to, že máme rôznorodú komunitu pozostávajúcu z viac ako 30 národností a sme najrozmanitejším spoločenstvom v rámci spoločnosti Lenovo,“ povedal David Reilly, Director EMEA Sales Operations, Bratislava Site Leader Lenovo Slovakia.

O transformáciu bratislavského centra sa postaral poradný tím, ktorý od zamestnancov zisťoval, ako si nové kancelárie predstavujú. Na základe tohto prieskumu bol vypracovaný návrh. Nové miesto ponúka otvorené priestory, taktiež privátne kóje. Tie sú nevyhnutné na súkromné rozhovory, či zdieľanie citlivých informácií. 

Lenovo sa stará tiež o životné prostredie. Má 50% úsporu pri osvetlení a zamestnanci sú nabádaní, aby chodili do práce verejnou dopravou. 

Cieľom inteligentnej transformácie je obnovenie a urýchlenie podnikateľskej dynamiky spoločnosti. „Dnes sme hrdí na to, že sme vo veľmi dobrom rozmachu, s najvyšším 24-percentným trhovým podielom v regióne EMEA, s dobrým výkonom v podnikových a spotrebiteľských skupinách. V centre pozornosti je pre nás trh s malým a stredným podnikaním, kde sme v regióne EMEA zaznamenali 20-percentný trhový podiel, najvyšší rekord, aký sme kedy mali,“ povedal Marco Andresen, COO a VP Product & Business Management – Lenovo EMEA.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.