Reklama

LEN PRE ŽENY | Sme závislé od digitálnych technológii?

Terézia Miková

Vlastník niekoľkých verejných médií a spoločnosť ponúkajúca marketingové služby nedávno požiadala výskumnú firmu Insights in Marketing, aby študovala mieru využívania nových technológií. Výskum sa uskutočnil na vzorke 2 500 žien medzi 18 až 67 rokov. Aké kanály uprednostňujeme? Aké máme digitálne preferencie? A čo mediálne obsahy? Notebook alebo stolný počítač? Tablet alebo elektronická kniha?

Women Media Consumption

Pochybujem o tom, že ak čítate tento článok, patríte medzi osoby, ktoré by odsudzovali moderné technológie. A dokonca až 74 percent z nás sa pripája na internet, najčastejšie prostredníctvom notebooku. Za laptopom sa v poradí umiestnil populárny smartfón, stolný počítač a tablet. A čítačky elektronických kníh? Aj tie sa u nás občas objavia. Ale podľa slov jednej ženy v produktívnom veku – najviac ich môžete vidieť v pražskom metre. Prečo, to však ani srnka netuší.

Women Media Consumption

Čo najradšej zdieľate so svojimi priateľmi na Facebooku? Stavíme sa, že sú to fotografie s vaším priateľom alebo domácim miláčikom. Zdá sa však, že o tri percentá viac sa radšej zabávame a zdieľame humorné obsahy. Páni, zdá sa, že u nás zabodujete zmyslom pre humor, bez neho nás ani nepozývajte na rande.

Women Media Consumption

Posledným dôkazom o tom, že my, ženy, nie sme v oblasti využívania digitálnych médií za opicami je, že až 80 % z nás preferuje internet pred televíziou, alebo tlačenými periodikami. 65 % z nás však uniká k televízii – kvôli relaxu. Internet je zas pre nás zdrojom vedomostí a vzdelávania.

Aj táto animácia však môže byť pre nás podnetom k zamysleniu sa. Aký majú na nás digitálne média vplyv? Do akej miery sa nimi nechávame ovplyvňovať – aký vplyv to má na naše sebahodnotenie?

Tak čo? Ako ste na tom vy? Ste digitálna opica, alebo človek 21. storočia využívajúci v rozumnej miere i digitálne média?

Foto: Meredith

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.