Reklama

IKEA: takto má vyzerať správna nákupná aplikácia

Dominik Fúsek

Turistika, charita či dlhotrvajúca zábava. Smartfóny nám dokážu pomôcť s toľkými činnosťami. Dnešné dva kúsky sú zamerané na spríjemnenie nakupovania, hoci sa priamo cez ne nakupovať nedá.

IKEA

Začnime aplikáciou s jednoduchým menom IKEA. Vyžaduje internetové pripojenie a je rozdelená do niekoľkých častí. Prvá vypíše Ponuky a akcie, o ktorých dostanete veľmi strohý popis a možnosť presmerovania na webstránku obchodného domu. Druhá možnosť Výrobky je oveľa zaujímavejšia, nájdete v nej množstvo produktov (snáď aj všetky v aktuálnej ponuke) prehľadne členených do kategórií a podkategórií. Ku každému produktu je pridaných niekoľko málo fotografií (žiaľ v nízkom rozlíšení), cena, rozsiahly popis, dostupné varianty, návod na použitie/montáž (!), stav skladovosti na predajni v Bratislave a podobné produkty. Ak už ste si vybrali, môžete si produkt vložiť do nákupného zoznamu a pri návšteve predajne už len listovať v smartfóne. Priamy elektronický nákup chýba, čo je v prípade nábytku pochopiteľné. Aplikácia umožňuje aj vyhľadávať či prihlásiť sa, vďaka čomu budete mať nákupný zoznam synchronizovaný s PC.

IKEA

Druhá aplikácia, IKEA Catalog slúži na prezeranie elektronických (obrázkových) katalógov predajcu, pričom dokáže „čítať“ zobrazené produkty a k nim vám ponúkne prakticky rovnaké možnosti ako predchádzajúci program, hoci v o niečo menej pohodlnom rozhraní. Na druhej strane tu funguje otočenie na šírku. Ponuku a ceny obchodného domu IKEA sa neodvažujeme hodnotiť, ale aplikácie má predajca perfektné.

Link na stiahnutie: IKEAIKEA Catalog

Aplikácia bola otestovaná na smartfóne Sony Xperia S.

Foto: Google Play

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.