Reklama

General Motors umožní vodičom kúpiť si kávu cez palubný počítač

Zdroj | General Motors
Stanislav Vinc
Zdroj | General Motors
Zdroj | General Motors

Marketplace umožní v autách koncernu General Motors objednávať si vopred z drive-in reštaurácií či platiť za tankovanie. Otázna je praktickosť takéhoto riešenia.

https://youtu.be/WysXyfRbC_M

Marketplace bude akási digitálna brána, pomocou ktorej si vodiči budú môcť cez palubný počítač objednávať produkty a služby či vytvárať rezervácie v reštauráciách. Prvými partnermi Marketplace bude Shell, Exxon Mobil, Dunkin‘ Donuts, TGI Fridays, Starbucks či Applebee’s.

Pozrite si

BMW 750d xDrive Limousine – tomuto sa hovorí radosť z jazdy

Marketplace bude dostupný v tohtoročných modeloch vozidiel značiek Chevrolet, Buick, GMC a Cadillac. V budúcom roku budú na cestách približne 4 milióny vozidiel GM, v ktorých bude Marketplace dostupný. Vodiči pritom nebudú za službu platiť nič navyše, účtované nebudú ani prenesené dáta cez LTE.

Zdroj | General Motors

Zisk z tejto služby prichádza od podnikov, ktoré si platia za umiestnenie v ponuke Marketplace. Ďalšie spoločnosti sa do spolupráce s GM zapoja v budúcom roku a niekoľko ich má pribudnúť už v prvom kvartáli budúceho roku. V digitálnom obchode sa majú objaviť aj doplnkové služby od GM a zrejme aj reklamy.

Pozrite si

Lamborghini Urus – Lambo SUV do každého terénu

Koncern tvrdí, že Marketplace má slúžiť na to, aby vodiči počas jazdy nepoužívali na objednávanie produktov smartfón, ale zvolili bezpečnejší spôsob – palubný počítač. Aj ten sa ale ovláda dotykom a odvádza pozornosť šoféra od vozovky. Elegantnejším riešením je určite integrácia hlasovej asistentky Amazon Alexa do vozidiel BMW, ktorá dokáže taktiež objednávať produkty.

 

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.