Okolo spustenia predaja najnovších vlajkových lodí Samsungu, smartfónov Samsung Galaxy S7 edge a S7, je už dlhší čas veľký rozruch. Deň D bude už pozajtra. V piatok 11. 3. 2016 sa začne oficiálny predaj týchto smartfónov.
Že nejde len tak o hocijaké smartfóny, sme mali možnosť zistiť nie len priamo pri predstavení na výstave MWC 2016 v Barcelone, ale aj niekoľko dní po nej počas prvého intenzívneho testovania. No a práve pre ich mimoriadnosť a výnimočnosť, ako sa k týmto smartfónom vyjadruje aj samotný Samsung, výrobca pripravil pre zákazníkov, ktorí si S7 edge alebo S7 kúpia, mimoriadnu zákaznícku starostlivosť.
Z tlačovej správy, poskytnutej slovenským zastúpením Samsungu vyberáme, že na nových majiteľov siedmej generácie smartfónov Samsung Galaxy čaká mimoriadna starostlivosť v podobe exkluzívnych služieb. Tie začínajú špeciálnou infolinkou na bezplatnom čísle 0800 665 377. Alebo ak chcete, tak „MojeS7“ podľa písmen na telefónnom číselníku. To si ľahko zapamätáte.
Na tejto infolinke si v prípade poruchy zariadenia budete môcť dohodnúť jeho expresné vyzdvihnutie z ktoréhokoľvek miesta v rámci Slovenska, ktoré si sami určíte. Rovnako tak aj deň a čas, kedy vám to bude vyhovovať. Zároveň vám bude poskytnutý náhradný smartfón Galaxy S7 edge alebo S7 počas celej doby opravy.
Na infolinke 0800MojeS7, teda 0800 665 377 získate aj všetky potrebné informácie ohľadom nastavenia, návodu či reklamácie zariadení. Ak sa rozhodnete pre osobnú návštevu niektorého zo zákazníckych servisných centier Samsung, oprava pokazeného zariadenia vám bude vykonaná do jednej hodiny. Ak to teda povaha poruchy umožní.
Túto expresnú servisnú službu bude poskytovať Zákaznícke centrum Samsung v Bratislave na Galvaniho 17/C, v Žiline na ulici Pribinova 8725/54 a v Košiciach na adrese Hutnícka 22.
Tak tomu sa povie zákaznícka starostlivosť, ako sa patrí. Koniec koncov, je aj zaslúžená. Smartfón Samsung Galaxy S7 edge (32 GB) sa bude predávať za 799 € a model Samsung Galaxy S7 (32 GB) bude stáť 699 €.