Reklama

Ešte lepší Lenovo showroom - rozhovor

Zdroj | TECHBOX
Roman Calík
Zdroj | TECHBOX
Zdroj | TECHBOX

Presne 3. augusta 2016 bol opäť otvorený najväčší showroom Lenovo v Bratislave. Boli sme pri tom a o novinkách v showroome sme sa rozprávali s Vladimírom Varzalym, Country Sales Managerom, Lenovo Slovakia.

Zdroj | TECHBOX

Práve dnes váš Gold Business partner MARSANN IT otvoril vynovený Lenovo showroom v Bratislave. Čo bolo dôvodom k zmene?

Zmena showroomu vyplynula z modernizácie a zmien, či už v segmentácii produktov, alebo v spôsobe ich prezentácie aj v ostatných showroomoch Lenovo na Slovensku. Počas rekonštrukcie showroomu Lenovo v Banskej Bystrici a Košiciach sme prešli zmenou loga a kompletným rebrandingom.

Showroom v Digital Parku v Bratislave teda plynule nadväzuje na novú vizuálnu komunikáciu značky Lenovo.

Ako dlho trvali prípravy na novom showroome a aké veľké investície si zmena vyžiadala?

Plán redizajnu showroomu v Digital Parku sme konzultovali už od mája 2015. S prvými návrhmi od architektov sme pracovali v septembri 2015. V tom čase bol už doladený dizajn manuál nového loga Lenovo a s ním spojený aj dizajn manuál pre retailové predajne, ktorý sme implementovali ako prví v strednej Európe.

Podstatnejšou, ako výška investície, je pre nás jej efektívna návratnosť. S rastúcim počtom spokojných zákazníkov, inovatívnymi produktmi a rozšírenou ponukou služieb ju, verím, dosiahneme.

Zdroj | TECHBOX

MARSANN IT prevádzkuje už štyri podobné showroomy v rámci Slovenska, no tento v Bratislave bol prvý. Koľko rokov už Lenovo showroom v Bratislave existuje?

Showroom v biznis centre Digital Park bol otvorený v roku 2010. Je jediným, ktorý sa nachádza mimo komerčného nákupného centra. Okrem toho, že je plochou najväčší, má aj najväčšie servisné stredisko spomedzi ostatných Lenovo showroomov na Slovensku.

Čomu podľa Vás vďačíte za tak dlhú existenciu showroomu? Na Slovensku to skúšali s podobným konceptom aj iné značky, no väčšina svoje prezentačné značkové predajne zavrela.

Za úspechom stojí kombinácia viacerých faktorov. Medzi prvý radíme obľúbenosť značky Lenovo a jej líderskú pozíciu na trhu. Zákazníkom prinášame výbornú skladovú dostupnosť a značný počet vystavených produktov, ktoré nájdu a môžu si vyskúšať v tejto predajni už od jej otvorenia.

Ďalším faktorom je servis. MARSANN IT servisuje prevažnú časť slovenského trhu ThinkPad a ThinkCentre. Jedno z najväčších servisných stredísk je priamo v showroome v Digital Parku.

Zdroj | TECHBOX

Čo by malo zákazníkov v novom showroome Lenovo najviac upútať?

Na prvý pohľad moderný a svieži dizajn. To však nie je jediné, čo nový showroom prináša. Zákazníkom ponúka funkčné vychytávky, akými sú napr. výdajné miesto on-line objednávok z e-shopu LenovoOnline.sk, alebo elektronické cenovky.

Sú nastavované centrálne, takže v showroomoch vieme flexibilne reagovať na rôzne akcie, špeciálne ponuky či precenenia produktov. Veľkou novinkou je aj plnofunkčné serverové riešenie kompletnej infraštruktúry, ktoré si možno naživo prezrieť priamo v showroome, čo môžu oceniť najmä špecialisti z IT oddelení korporátnych spoločností.

Aj úspech smartfónov a ich široké portfólio boli dôvodom k výraznej zmene v ponuke showroomu?

Áno, vzhľadom na úspech a pozíciu Lenovo smartfónov na trhu majú v showroome svoje špecifické miesto, ktoré sme ešte rozšírili. Prinášame zákazníkom možnosť prísť si vyskúšať všetky novinky a prezrieť si farebné prevedenia jednotlivých modelov, čo iné predajne neposkytujú.

Zdroj | TECHBOX

Koľko produktov si môžu zákazníci v Lenovo showroome vyskúšať?

Je to viac ako 100 zariadení, ktoré sú vystavené a dajú sa reálne vyskúšať. Ďalšiu stovku produktov tvorí originálne príslušenstvo Lenovo.

Sú všetky produkty vystavené v showroome hneď aj k dispozícii?

Prevažná časť vystavených produktov je ihneď k dispozícii. Záleží však aj na modeli a konfigurácii, ktorú zákazník požaduje. Zatiaľ však máme na skladovú dostupnosť kladnú spätnú väzbu.

Všimli sme si, že pribudli e-ink cenovky. E-ink displeje sú tiež od Lenovo?

Elektronické cenovky Lenovo ešte nevyrába. Tie máme od externého dodávateľa.

Zdroj | TECHBOX
Má Lenovo showroom aj špeciálne servisné stredisko, resp. špeciálne servisné služby? Napríklad oprava do XY hodín a podobne?

Jednou z výhod našich predajní je bezprostredná blízkosť servisu. Servisné strediská sa nachádzajú priamo v showroomoch Digital Park v Bratislave, v Europa Shopping Centre v Banskej Bystrici, ako aj v Auparku Košice. Kompletný servis, teda záručný, pozáručný, aj mimozáručný poskytujeme na všetky zariadenia radov ThinkPad a ThinkCentre.

Ponúkame aj autorizovaný pozáručný servis pre rad Idea, smartfóny Lenovo servisujeme len pozáručne. Ideálne je, ak sa zákazník ohľadne servisu informuje. Možnosti, dĺžka servisu, ako aj cena závisia od zariadenia danej série.

Pre našich firemných zákazníkov ponúkame možnosť zmluvného servisu. Servisné podmienky sú šité priamo pre potreby spoločnosti, či už ide o klientelu SMB, alebo o väčšie korporácie.

A čo vernostná zákaznícka karta, alebo výhody či zľavy pre pravidelných zákazníkov?

Neustále sa snažíme zlepšovať služby na každej úrovni a práve našim verným zákazníkom prinášame praktické výhody, ktorými ich utvrdíme v tom, že si pri kúpe zariadenia Lenovo vybrali skutočne správne.

Každej skupine zákazníkov prinášame akčné, špeciálne ponuky prostredníctvom rôznych programov. Pre študentov je to nákup so zľavou a výhodami k nákupu. Pre zamestnancov našich klientov a partnerov sú to zas pravidelne aktualizované akcie na benefitnom portáli www.benefit.lenovoonline.sk.

Zdroj | TECHBOX
Chystáte v Lenovo showroome aj špeciálne prezentácie produktov pre koncových zákazníkov, napríklad po uvedení vybraných noviniek na trh?

Všetky novinky sa snažíme do showroomov dostať v čo najkratšom čase po uvedení na slovenský trh. Čo sa týka špeciálnych prezentácií produktov, treba nás sledovať 😉 Určite v dohľadnej dobe niečo zaujímavé vymyslíme.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.