Vedenie v Apple zrejme usúdilo, že sa príliš špecializuje a rozhodlo sa to zmeniť. Najnovšie informácie ukazujú, že zahájili jednania ohľadne modernizácie terminálu spoločnosti United Airlines na letisku v San Franciscu.
Podľa CNBC, ale aj iných médií, sa vedenie Apple stretlo so zástupcami spoločnosti United, aby prebrali možnú modernizáciu terminálu na medzinárodnom letisku v San Franciscu.
Apple údajne ponúka nápady na dizajnové riešenie pre zákazníkov čakajúcich na odbavenie. Zamestnanci Apple v posledných mesiacoch navštevovali miesta pre odkladanie batožiny, technologické zariadenia a priestory poskytujúce zákaznícky servis.
Výkonná viceprezidentka a šéfka technologického úseku United Airlines, Linda Jojo, povedala, že partnerstvo s Apple by mohlo zmeniť spôsob, ako budú zákazníci vnímať zážitok z času strávenom na letisku. Dodala však, že rozhovory sú v počiatočnej fáze a musíme si počkať na ďalšie podrobností.
Apple patrí medzi najväčších zákazníkov United vďaka svojim zamestnancom, ktorí pravidelne odlietajú cez ich terminál. Spoločnosť minula len za minulý rok 150 miliónov dolárov na letoch cez United.
V letoch medzi San Franciscom a Šanghajom denne obsadila priemerne 50 sedadiel v biznis triede. Nie je to nič prekvapujúce, pretože práve United Airlines ponúka najviac letov medzi USA a Čínou. Apple má v Číne množstvo obchodných aktivít, vrátane výroby väčšiny svojich zariadení.
Ani United Airlines však nie je zlým partnerom pre Apple. Pre svojich zamestnancov nakúpilo viac než 100-tisíc zariadení s logom nahryznutého jablka. Napríklad piloti už tradične používajú iPady na prístup k navigačným mapám, manuálom či informáciám o počasí.
Ako to býva zvykom, Apple k tejto téme neposkytlo komentár.