Reklama

Ako vyzerali logá tech spoločností v minulosti a ako dnes? [3. diel]

Števo Porubský

V už tretej časti seriálu o logách technologických spoločností sa pozrieme na ďalší viac ako tucet firiem, ktoré za roky svojej existencie zmenili logá až na nepoznanie.

Je zaujímavé sledovať ako sa firmy vracajú k pôvodným logám. Nie všetky. Taký Canon ak by sa mal vrátiť nech aj zjednodušenému prvému logu, nikto by ho nepoznal. Podobne je na tom ale aj Chrysler.

Taký Citroën to svoje pôvodné iba mierne upravil a je z neho čisté logo, ktoré pozná azda každý na svete. Zaujímavý je doslova prerod loga značky Catelpillar na extrémne jednoduché CAT. Kým ale Catelpillar v anglickom jazyku znamená húsenicu, skrátené logo CAT je zas mačka. Našťastie nové logo ani náhodou neevokuje mačku, ako staré logo evokovalo húsenicu.

Obsah pokračuje pod reklamou

Mnoho ďalších premien lôg zo starých na nové nájdete v našom špeciálnom treťom dieli TECH STORIES. Ďalšie premeny starých na nové nájdete v súhrne LOGÁ.

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.