Možno sa už stalo aj vám, že sa vám pokazila chladnička či iný dôležitý spotrebič. Čakať niekoľko dní na to, kým vám príde nový však už nebude nutné.
Poznáme, kde vám dokážu akýkoľvek spotrebič a elektroniku doručiť ešte v deň jej objednania. A nielen to, postarané budete mať aj o vynášku či zapojenie. A to všetko vrátane víkendov.
Spotrebná elektronika je jedným zo segmentov maloobchodu, do ktorého digitalizácia prenikla medzi prvými a kde si ľudia zvykli nakupovať online oveľa skôr ako v iných odvetviach, napríklad v oblasti módy alebo nákupu potravín. Kvalita a rýchlosť doručovacích služieb sa v tejto oblasti neustále vyvíja, ale rovnako rastú aj očakávania zákazníkov.
Práve preto NAY inovuje svoje logistické služby. K nedávno zavedenej službe sledovania objednávky v reálnom čase na mape dnes pridáva v spolupráci s DODO novú unikátnu službu, s ktorou chce priniesť čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť s online nakupovaním. S NAY Expres dnes môžete mať vašu elektroniku doma, ešte v deň jej objednania.
Spoločnosť NAY zavádza túto novú službu ako reakciu na podnety zákazníkov a spotrebiteľský trend, ktorý ukazuje, že na rýchlosti záleží. Podľa štúdie, ktorú pre spoločnosť DODO uskutočnila spoločnosť Perfect Crowd, je rýchlosť doručenia pre zákazníkov rozhodujúcim faktorom pri výbere medzi e-shopmi s produktmi s podobnou cenou. Príliš dlhé dodacie lehoty sú totiž pre 61 % nakupujúcich dôvodom na opustenie nákupného košíka. Naopak 84 % zákazníkov si vyberie obchod, ktorý je schopný dodať tovar rýchlejšie, a expresné dodanie motivuje 90 % zákazníkov k opakovaným nákupom. Patríte medzi nich aj vy? Tak smelo do toho, poďte si službu NAY Expres dnes vyskúšať.
Ako to celé funguje? Dôležité je povedať, že novinku si v úvode môžu užiť zákazníci v rámci celej Bratislavy. Ak si vytvoríte objednávku v NAY do 14:40 hod, máte ju doma ešte v ten istý deň. Ak si však objednávku vytvoríte neskôr, bude vám doručená do 24 hodín.
Dobré je vedieť, že expresné doručenie v rámci služby NAY Expres dnes platí na malé produkty aj veľké domáce spotrebiče. Tu sa líši aj cena služby, kedy platí pre tovar do 30 kg cena 5,49 € a pre tovar nad 30 kg – 27,90 €. V prípade tovaru nad 30 kg, čiže pri veľkých spotrebičoch sa však môžete tešiť, že vám ich pracovníci technologicko-logistickej spoločnosti DODO, ktorá expresné doručenie tovaru zabezpečuje, vynesú až do bytu. Dokonca vám vybrané spotrebiče zapoja a v prípade záujmu aj odvezú váš starý spotrebič na ekologickú likvidáciu.
Služba funguje 7 dní v týždni, takže aj počas víkedov. Objednávka vám bude pritom doručená vždy do 20:00 hod. A samozrejme, za objednávku elektroniky môžete platiť kartou aj priamo pri doručení.
„Dostupnosť a rýchlosť dodania pri kúpe nového spotrebiča môže byť pre zákazníka rozhodujúcim a prioritným faktorom. Aj pri veľkej bielej technike – najmä, keď stará mraznička alebo chladnička vypovedá službu a je potrebné ju okamžite nahradiť. S našou službou doručenia v ten istý deň tieto situácie riešime. Dávame zákazníkom možnosť objednať si nový spotrebič rýchlo a nahradiť ho ešte v deň objednania aj s komplexnými službami pre bezstarostný nákup. Nový spotrebič bude vynesený, rozbalený a zapojený. Starý spotrebič, samozrejme, odvezieme,“ komentuje Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ NAY.
Spustením novej služby chce DODO priniesť služby, z ktorých už spoločnosť pomohla vytvoriť štandard trhu v iných segmentoch, aj do tých oblastí elektronického obchodu, kde bežné doručovacie služby zaostávajú. Technologicko-logistická spoločnosť DODO vytvorila štandardy v oblasti doručovania potravín, kde doručuje pre značky ako Tesco, Billa, Košík.cz, Spar, Albert, Penny, či v segmente liekov, ktoré DODO doručuje v režime toho istého dňa zo siete lekární Dr.Max. Špecifickým zameraním novej služby je práve nadrozmerný tovar, ako veľké elektrické spotrebiče, ktoré si vyžadujú väčšie vozidlá a dvoch kuriérov na vyloženie. Cieľom spoločnosti DODO je, aby sa kvalitné doručovanie v ten istý deň a v konkrétnych časových intervaloch stalo štandardom na trhu.
„Doručenie v konkrétnom hodinovom intervale v deň objednávky je niečo, na čo si zákazníci rýchlo zvykli napríklad pri doručovaní potravín. Nie je preto prekvapujúce, že začínajú požadovať podobný štandard služieb aj pri iných druhoch tovaru. V segmente elektro je potreba rýchleho a pohodlného doručenia úplne prirodzená. Pri spotrebičoch, ktoré vážia desiatky kilogramov a ich zapojenie si často vyžaduje odborný zásah, je služba rýchleho a pohodlného doručenia naozaj obrovským posunom v zákazníckej skúsenosti. Sme radi, že top hráč vo svojom segmente, spoločnosť NAY, vidí túto príležitosť a tešíme sa na to, ako na túto revolučnú službu, ktorá nemá v segmente veľkých spotrebičov na Slovensku konkurenciu, zareagujú zákazníci,“ hovorí Peter Menky, Chief Commercial Officer spoločnosti DODO.