Adidas v spolupráci s IHT Spirit System prichádza s víziou transformovať edukačný proces telesnej výchovy a športu v školských zariadeniach.
V súčasnosti je telesná výchova a šport medzi žiakmi a študentmi zanedbávanou oblasťou. Pribúda množstvo chorôb spojených so sedavým životným štýlom. Často sú s ním deti konfrontované už počas raného vývoja, ktorý je kľúčovým časom pre rozvoj fyzickej zdatnosti. Nedostatok pohybu, voľný čas strávený v detskej izbe – väčšinou za počítačom, tabletom, mobilným telefónom alebo televíziou je príčinou problémov s pohybovým aparátom a iných.
Športový potenciál v mladých ľuďoch
IHT Spirit System prichádza s modernými riešeniami. Ich cieľom je aktívnym spôsobom podporovať rozvoj športového, pohybového potenciálu u detí a mládeže. Okrem softvéru, pedagogického vzdelávania v podobe kurzov, webinárov a pod. taktiež prináša aj fitness náramky.
IHT Spirit System v spolupráci s Adidas prináša na edukačný trh fitness náramky s názvom ZONE. V porovnaní s podobnými produktmi vo svojej oblasti nie sú ničím výnimočným. Na rozdiel od ostatných produktov však prichádzajú s víziou transformovať, meniť edukáciu telesnej výchovy a športu v školských zariadeniach.
V zóne spolupráce
Adidas ZONE umožňuje ľahšiu a efektívnejšiu spoluprácu medzi žiakom a učiteľom počas vyučovacieho procesu a hodnotenia dosiahnutých výsledkov. Produkt taktiež umožňuje ľahším spôsobom informovať rodičov o fyzických výkonoch svojho dieťaťa.
Aké funkcie ponúka edukačný fitness náramok? V prvom rade umožňuje študentom a učiteľom sledovať pulz počas fyzickej aktivity. Hodnota pulzu je smerodajnou informáciou pri rozvíjaní individuálneho potenciálu. Fitness náramok meria pulz len na zápästí nositeľa. Náramok je odolný a je možné, resp. žiaduce používať ho počas vyučovacieho procesu.
Podporuje individuálny prístup
NFC umožňuje rýchlu a bezprostrednú synchronizáciu medzi žiakom a učiteľom. Vzniká prostredie k individuálnemu prístupu pedagogických zamestnancov. Učitelia môžu efektívnejším spôsobom motivovať svojich žiakov k lepším fyzickým výsledkom. Hranicami sú len ich vlastné možnosti a schopnosti. Učiteľ ich môže taktiež aj ľahšie rozpoznať a definovať.