O2 v dňoch 11.3.-16.3.2010 zavádza nový informačný systém. Počas tohto zavádzania nového systému môže dôjsť k obmedzeniu služieb.
Telefónica O2 Slovakia dáva, prostredníctvom tlačovej informácie, svojim zákazníkom na vedomie že v dňoch 11.3.-16.3.2010 bude prebiehať zavádzanie nového informačného systému. Cieľom tejto operácie je ďalšie zlepšenie starostlivosti o zákazníkov O2. Pripravované systémové zmeny majú pomôcť zrýchliť a skvalitniť poskytovanie služieb pre zákazníkov. Zároveň sa má významne zjednodušiť a zrýchliť proces obsluhy zákazníka na predajni a prostredníctvom Zákazníckej linky. Operátor tiež uviedol, že plánovanou súčasťou prechodu na nový informačný systém je aj dočasná odstávka web stránky www.o2.sk, ktorá môže trvať aj niekoľko hodín. Zároveň však upozornil, že služba dobíjania kreditu prostredníctvom internetu zostane po celý čas funkčná. Preto ak si budete chcieť v tomto čase dobiť kredit, budete dočasne presmerovaní na inú internetovú adresu. Treba tak isto počítať s tým, že počas niektorých fáz inštalácie a nabiehania nového systému nebude možné niektoré vaše požiadavky realizovať v reálnom čase. Všetky takéto požiadavky však budú zaznamenané a vybavované následne. Za komplikácie sa operátor O2 svojim zákazníkom ospravedlňuje.
Vo štvrtok (11.3.2010) v popoludňajších hodinách sme náhodne vyskúšali funkčnosť stránky operátora O2. A mali sme šťastie, pretože sme práve vystihli krátkodobý výpadok stránky. Najskôr nám bola zobrazená stránka s upozornením, že nemáme oprávnenie na zobrazenie danej stránky. Z nej sme neboli automaticky presmerovaní, ale až po prekliku na výkričník v ružovej ploche nás prehliadač presmeroval na náhradnú stránku, po ktorej sme bez problémov surfovali.
Po opakovanom pokuse o navštívenie hlavnej stránky operátora o niekoľko minút neskôr, sa nám zobrazila stránka, upozorňujúca na plánovanú údržbu a nedostupnosť služieb. V tejto fáze sme sa naozaj zopár minút nemohli dostať na žiadnu zo stránok operátora. Ani na dobíjanie kreditu, kam sme sa dostali len z uvedenej náhradnej stránky. Dobitie kreditu však prebehlo bez problémov a po prejdení príslušných stránok operátora sme boli presmerovaný do internet bankingu príslušnej banky. Výpadok hlavných stránok O2 však trval, našťastie, len niekoľko minút. Neskôr boli opäť všetky stránky operátora dostupné. Tento stav vydržal, podľa našich testov, po zvyšok včerajšieho dňa i počas dnešného rána. Treba však, pre istotu, počítať s tým, že k dočasným výpadkom môže do úplného zavedenia nového systému ešte dochádzať.