Reklama

Dropbox – zvyšuje produktivitu tímovej spolupráce

Dropbox
Zdroj | Dropbox
Terézia Miková
Dropbox
Zdroj | Dropbox
Zdroj | Dropbox

Cieľom nových funkcií v Dropbox je zjednodušiť, zjednotiť a zabezpečiť pracovné prostredie systému s cieľom zvýšiť produktivitu pracovných skupín.

Dropbox nedávno predstavil rad niekoľkých zlepšení v rámci zvýšenia produktivity. Ich cieľom je zjednodušiť, zjednotiť a zabezpečiť pracovné prostredie systému.

Službu Dropbox používa viac ako pol miliarda používateľov, ktorí pracujú ako jednotlivci alebo vo väčších zoskupeniach – s malým tímom ale aj vo veľkej spoločnosti. Rad nových nástrojov a zlepšení bol vytvorený v spolupráci s rôznymi vzorkami používateľov.

Skenujte poznámky aj skice

Jednou z prvých zlepšení je funkcia mobilného skenovania s použitím príslušnej mobilnej aplikácie. Nemusíte mať strach zo straty vašich poznámok na malých papierikoch ani skíc. Každú z nich môžete uložiť v rámci vášho používateľského priestoru.

Vytvárajte dokumenty Office

V rámci mobilnej aplikácie taktiež môžete vytvárať aj dokumenty Microsoft Office – Word, Excel alebo Powerpoint, ktoré sa automaticky uložia vo vašom Dropboxe.

Nové tlačidlo v mobilnej aplikácii umožňuje pohodlným spôsobom vytvárať a ukladať dokumenty Office na cestách, pomáha ľuďom lepšie spolupracovať, nech sú kdekoľvek,  

povedal Rob Howard, riaditeľ marketingového oddelenia v spoločnosti Microsoft.

Zdieľajte priečinky

Ak majú byť nové myšlienky čím skôr zrealizované, je potrebné, aby pracovný tím spolupracoval rýchlosťou blesku. V tom by im mali pomôcť funkcie, napr. možnosť zdieľať dokumenty z vašej pracovnej plochy alebo priečinkov. Taktiež môžete komentovať nielen súbor dokumentov, ale aj jednotlivé dokumenty v priečinku. Druhá funkcia by mala byť významným uľahčením spätnej väzby v rámci skupinovej práce.

Pozrite si

Dropbox predstavil Paper, nástroj pre uľahčenie spolupráce na dokumentoch

Upravujte dokumenty bez obáv

Dropbox umožňuje svojím používateľom aj zvýšenú bezpečnosť. Často krát sa môžu počas tímovej práce stať nehody – napr. strata alebo nevyžiadaná zmena dokumentov. Systém vám umožňuje nahliadnuť aj do predošlých verzií dokumentov a obnoviť ich.

Zdieľajte dokumenty s konkrétnymi ľuďmi

Taktiež môžete zdieľať dokumenty s oveľa vyššou bezpečnosťou. Ak zdieľate napr. priečinok, môžete ho zdieľať len s určitými, vybranými ľuďmi bez toho, aby k nemu mali prístup iný.

Zdroj
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.