Reklama
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.

Základom každej kampane je dobrý web!

Základom každej kampane je dobrý web!
Zdroj | FUSION
PR článok
Základom každej kampane je dobrý web!
Zdroj | FUSION
Zdroj | FUSION

Bez kvalitného webu sú investície do reklamy neefektívne.

Ak chce e-shop budovať povedomie o značke, potrebuje solídny rozpočet, dobrú kreatívu a širokú škálu kanálov. Ak mu ide o okamžitý predaj, potom mu stačí PPC kampaň. Základom online komunikácie je ale vždy kvalitný web,“ hovorí Júlia Micháleková z agentúry Visibility, ktorá 20. októbra 2016 vystúpi v Bratislave na konferencii 7. ShopComm.

Zdroj | Visibility.sk

Akcia je určená pre e-shopy a spoločnosti predávajúce online. Jedným zo spíkrov bude aj Michal Král z portálu Pricemania.sk, podľa ktorého dosahujú najlepšie internetové obchody zisk už v prvom roku podnikania. Na konferencii prezradí aj to, ako sa odlíšiť v konkurencii 8 000 slovenských e-shopov.

Marcela Macová obchodníkom poradí, ako sa vyhnúť chybám, ale najmä vysokým pokutám pri používaní osobných údajov ich zákazníkov.

Z dvanástich prednášok, ktoré zaznejú na konferencii 7. ShopComm vyberáme:

  • Expanzia do zahraničia ako príležitosť pre rast tržieb a zisku
  • 7 tipov ako navýšiť zisk e-shopu pred Vianocami
  • Nastavenie komplexnej digitálnej stratégie. Kde začať?
  • 5 vecí, ktoré zaručene zničia váš Facebook
  • Inteligentný redizajn e-shopu, ktorý „za Vás“ urobia zákazníci

Generálnym partnerom konferencie 7. ShopComm je spoločnosť PRICEMANIA, hlavnými partnermi sú DPD a ETARGET, partnermi BESTERON, WEBGLOBE-YEGON, VISIBILITY, RIESENIA.COM, SHOPSUPPORT.SK a MERGADO. Hlavným mediálnym partnerom je PROFIT, organizátorom agentúra FUSION. Viac informácií nájdete na www.shopcomm.eu.

Zdroj | FUSION
Zdroj