Reklama

Pricemania.sk prešla faceliftom webu

Števo Porubský

Obľúbený porovnávač cien a kvality e-shopov Pricemania.sk, ktorý vo svojej kategórií patrí medzi top 3, prešiel v ostatných dňoch výrazným faceliftom. Jeho cieľom bolo sprehľadniť web a zvýšiť spokojnosť užívateľov portálu.

 

 

 Pricemania.sk

 

 

S dôrazom na kvalitu obchodov

Napriek tomu, že Pricemania.sk je portál, ktorý je primárne zameraný na porovnanie cien internetových obchodov, rozhodol sa namiesto neoverených e-shopov s lacnejším tovarom uprednostňovať kvalitu e-shopov. „Cieľom faceliftu bolo sprehľadniť celý web, uľahčiť užívateľom navigáciu a hlavne premietnuť do portálu nové smerovanie, ktoré je čoraz viac nastavené na porovnanie kvality obchodov. Napriek tomu, že aj cena je jedna z kritérií, nemala by byť rozhodujúca“, tvrdí konateľ Pricemania.sk, Michal Král. Častému užívateľovi tak určite neujde viditeľná zmena radenia obchodov, kde sa po novom v porovnaní cien navrchu zobrazujú „Pricemania Overené obchody“, ktoré pozitívne hodnotia ich zákazníci. Vďaka tejto zmene sa podstatná časť preklikov koncentruje práve do boxu navrchu. Jedným z cieľov tejto zmeny je aj motivácia obchodov, aby sa do programu „Pricemania Overený obchod“ zapojili. „Samozrejme, ak užívateľ má záujem o zoradenie tovaru podľa iných kritérií, napríklad najnižšej ceny tovaru, hodnotenia obchodu alebo vzdialenosti od prevádzky, dokáže si ponuky prostredníctvom filtra aj naďalej jednoducho zoradiť.“, doplňuje Král.

 Pricemania.sk

Pozitívne zmeny pre užívateľov

Prvé ohlasy užívateľov po zmene sú veľmi pozítivne. Výsledok okrem iného priniesol prehľadnejší web, veľké fotky kategórií v navigácií a vyčistenie detailu produktu. „Detail produktu zaznamenal jednu z najväčších zmien. Podarilo sa nám odstrániť viacero nepodstatných informácií a jednotlivé ponuky obchodov sa pre užívateľov stali omnoho prehľadnejšie“, tvrdí Král. Pricemania okrem spomínaných zmien, prešla aj na fixnú šírku webu, ktorá zabezpečuje, že sa stránky na ľubovoľnom rozlíšení zobrazujú rovnako. Král zároveň doplňuje i zákulisné obchodnícke informácie: „Z obchodného hľadiska išlo pri facelifte o zvýšenie spokojnosti užívateľa, tým pádom na webe strávi viac času a prezrie si viac ponúk obchodov. Očakávame preto, že počet preklikov do e-shopov sa v pomere ku návštevnosti webu výrazne zvýši. Pozitívne vnímame zmenu aj z hľadiska reklamných plôch, s ktorými sa pri fixnej šírke webu lepšie pracuje.“

Foto: Pricemania.sk

Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.