Reklama
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.

Opel oživuje modely GS a predstavil prvé dve elektrifikované verzie Astra GSe

Opel oživuje modely GS a predstavil prvé dve elektrifikované verzie Astra GSe
Tomáš Kuník
Opel oživuje modely GS a predstavil prvé dve elektrifikované verzie Astra GSe

Automobilka Opel prichádza s obľúbenou sériou GS, ktorú uvedie s modelmi Astra v plug-in hybridnej verzii GSe.

Do roku 2024 bude ponuka Opel elektrifikovaná v každom jednom modeli. Ak si budete chcieť kúpiť akýkoľvek model, k dispozícii budete mať aj verziu s elektrifikovaným alebo plne elektrickým pohonom. Aj z tohto dôvodu sa výrobca púšťa do oživenia obľúbeného radu GS, ktorý dopĺňa o písmeno „e“.

Značka, ktorá definovala to najlepšie, čo Opel dokázal priniesť z pohľadu výkonu a výbavy, dostáva svoju elektrickú identitu. Prvé modely, ktoré budú niesť toto označenie budú hatchback Astra GSe a kombi Astra Sports Tourer GSe.

Obsah pokračuje pod reklamou

Automobilka zdôrazňuje, že označenie GSe bude zárukou výkonného pohonu s možnosťou lokálnej jazdy bez emisií, špeciálnym podvozkom s nízkou svetlou výškou o 10 milimetrov, s dôraznou kalibráciou a jedinečným zavesením kolies. Dizajnové prevedenie doplnia špeciálne športové sedadlá s alcantarou, 18-palcové disky z ľahkých zliatin, špeciálny predný nárazník spolu s maskou a logo GSe na piatych dverách.

Podľa zverejnených informácií majú modely GSe ponúkať, oproti pôvodným verziám Astra, presnejšie a obratnejšie riadenie, lepšie odpruženie a olejom plnené tlmiče ako vpredu, tak aj vzadu, či brzdy s okamžitou a predvídateľnou reakciou. Dobrou správou je tiež možnosť nastavenia ESP, avšak sa zdá, že možné bude iba zvýšenie prahu aktivácie a nie úplné vypnutie.

Pozrite si

Citroën ë-SpaceTourer: Dostupný elektromobil pre celú rodinu

Či už si vyberiete Astra GSe alebo novú Astra Sports Tourer GSe, obe budú vybavené totožným pohonom so systémovým výkonom 165 kW a maximálnym krútiacim momentom 360 Nm. Kombinovaná spotreba paliva je podľa WLTP 1,1 až 1,2 l / 100 km. Do akej miery sú tieto čísla reálne dosiahnuteľné v praxi dokáže napovedať kapacita batérie, odhadovaný dojazd či možnosti nabíjania. Tieto parametre ale zatiaľ neboli v predstavené.