Reklama
Ďalšia story
Zatvoriť

Newsletter

Ďakujeme za váš záujem! Odteraz vám už neunikne žiadna novinka.
Ľutujeme, ale váš formulár sa nepodarilo odoslať.

NFC v reproduktoroch sa stáva štandardom. Ďalším výrobcom je Creative

NFC v reproduktoroch sa stáva štandardom. Ďalším výrobcom je Creative
Drahomír Piok
NFC v reproduktoroch sa stáva štandardom. Ďalším výrobcom je Creative

Zdá sa, že univerzálna technológia NFC si stále istejšie upevňuje svoje postavenie. Creative prináša na trh nové reproduktory, ktoré budú napríklad ako obdobné audio zariadenia od Nokie používať bezdrôtovú technológiu NFC. Tá dovolí smartfónu, ktorý samozrejme daný doplnok obsahuje, takmer okamžité spojenie sa s reproduktorom. Hudba sa už následne prenáša prostredníctvom Bluetoothu.

Creative Airwave

Novinky od Creative dostali názvy Aiwwave a Airwave HD. Oproti ostatným na prvý pohľad vyniknú najmä dizajnom. “Tu v Creative berieme celkový prístup k dizajnu, ktorý zahŕňa aj audio aj estetiku. V súlade s modernými trendmi v priemyselnom dizajne sme začlenili odvážny trojuholníkový dizajn do tohtoročného radu produktov.” komentuje Mac Aw, riaditeľ pre celosvetový marketing v Creative Technology Ltd.

Creative Airwave

Dvojica môže byť dobíjaná microUSB káblom a na tele má hardvérové tlačidlá pre ovládanie prehrávania. Rozdiel medzi verziou HD a obyčajnou bude len vo výkone. Od toho sa odvíja aj výdrž. HD dokáže byť síce spojený aj s dvojicou zariadení súčasne, no na batériu je schopný hrať len päť hodín. Obyčajný Airwave dokáže vydržať až 12 hodín. Presné špecifikácie zatiaľ nie sú známe. Predaj začne v lete a s cenou sto eur za Creative Airwave a 150 eur za Creative Airwave HD.

Foto: Creative